PracaGrupypl.praca.dyskusjePośrednictwo pracy przez internet ! › Re: Pośrednictwo pracy przez internet !
  • Data: 2004-11-03 15:51:28
    Temat: Re: Pośrednictwo pracy przez internet !
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    lerysek w news:cm98h8$ocd$1@opal.icpnet.pl napisał(a):

    > Podzielcie się doświadczeniem

    Z doświadczenia wiem, że jestem strasznym egoistą. Co to oznacza? Ano to,
    że nie interesuje mnie w tym przypadku jak się sprawy mają u innych. Jeśli
    o mnie chodzi, to skuteczność takiej metody może być równa 0,01%. W
    przypadku gdyby rejestracja coś mnie kosztowała prawdopodobieństwo
    uzyskania jakiejś korzyści byłoby zbyt małe. Jednak gdy rejestracja jest
    darmowa - tylko przy 0% szans rezygnuję. Poświęcę te kilka minut i niech
    sobie wisi, co mi szkodzi? Nic nie tracę, a zyskać mogę. Tak to wygląda u
    mnie. Jeśli chodzi o Ciebie sam musisz ocenić co Ci się opłaca, a co nie.
    Może uznasz, że szkoda nawet tych 5 minut.

    pozdrawiam
    Greg