PracaGrupypl.praca.dyskusjePorównywanie zarobków z innymi w firmie › Re: Porównywanie zarobków z innymi w firmie
    From: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Porównywanie zarobków z innymi w firmie
    Date: Mon, 8 May 2006 09:54:15 +0200

    > Pracuje w firmie gdzie jedna z osób, nie wyróżniająca sie niczym
    szczególnym
    > zarabia 30% wiecej ode mnie, ma dużo mniejszą odpowiedzialność, dużo mniej
    > roboty

    oooj, może to znajomy królika ?

    > Próby wynegocjowania podwyżki nic nie dały (i tak ma pan dużo, firmy nie
    stać,
    > zaraz reszta też przyjdzie po podwyżkę)

    jakich argumentów użyłeś ?

    > Czy w rozmowie z przełożonym mogę sie porównać z tą osobą (jej zakresem
    > obowiązków, podejściem do pracy, wynagordzeniem) ??

    jeśli w firmie obowiązuje tajność wynagrodzeń, to unikałbym porównywania
    swojej pensji z pensją innej osoby podczas rozmowy z kierownictwem.

    > Może ktos z was ma jakiś pomysl, jak w takiej sytuacji wywalczyć lepsze
    zarobki

    przedstaw szefowi listę swoich ostatnich osiągnięć. Przypomnij o swoich
    sukcesach. Opowiedz mu co nowego się nauczyłeś ostatnio w pracy. Jeśli
    umiesz zastępować innych pracowników w ich zadaniach to przedstaw to jako
    argument za podwyżką (bo jesteś uniwersalny, bo masz wiedzę z kilku obszarów
    działania firmy)

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Towarzysze !
    Podczas gdy wy czytacie tego e-maila,
    stonka ziemniaczana atakuje nasze kartofle.