PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porazka na rozmowie

  • 1. Data: 2005-10-17 16:25:33
    Temat: Porazka na rozmowie
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Jaka jest szansa na wydobycie od HR'owca w czym, ze tak powiem brzydko,
    dalo sie d*py?

    Macie jakieś doświadczenia w tym temacie?

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 2. Data: 2005-10-17 16:59:37
    Temat: Re: Porazka na rozmowie
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    perszing napisał(a):

    Ewentualnie, co mam rozumiec przez taki list od Pani z HR:

    "W nawiazaniu do romzowy kwalifikacyjnej uprzejmie informuje, ze obecnie
    nie mozemy Panu zlozyc oferty pracy odpowiadajacej Pana doswiadczeniu i
    aspiracjom. Jednkaze w zwiazku z tym, ze bedziemy prowadzic proces
    rekrutacji do xxxxx przez dlugi okres czasu, pozwole sobie zachowac Pana
    dokumenty, aby powrocic do Panskiej kandydatury w pozniejszym okresie."

    :))))))

    p.
    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 3. Data: 2005-10-17 17:00:42
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 18:25:33 perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>
    napisał:

    > Jaka jest szansa na wydobycie od HR'owca w czym, ze tak powiem brzydko,
    > dalo sie d*py?

    Walnij ćwiartkę [----](Ustawa o wychowaniu w trzeźwości) i zapomnij. Nie
    dałeś dupy, tylko znalazł sie ktos, kto im pasował bardziej do
    oczekiwanego profilu.

    --
    Wesołe Wścieklisko - blog o głupiej nazwie.
    http://tolep.blogspot.com

  • 4. Data: 2005-10-17 17:45:44
    Od: "Koziorozec" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Tomasz Płókarz" napisał w wiadomości

    > Walnij ćwiartkę [----](Ustawa o wychowaniu w trzeźwości)
    > i zapomnij. Nie dałeś dupy, tylko znalazł sie ktos, kto im pasował
    > bardziej do oczekiwanego profilu.

    Przychodzi Młody Asystent ds. Personalnych/Rekrutacji do swojego
    szefa z pokaźnym plikiem dokumentów:
    -- Zrobiłem wstępną selekcję. To są dokumenty osób, z którymi warto
    się spotkać, spełniają wszystkie kryteria.

    Szef bierze plik dokumentów, pewna ręka odmierza połowę i sru
    do kosza. Drugą część oddaje podwładnemu:
    -- Z tymi ludźmi się spotkamy.

    Oniemiały Asystent pyta:
    -- Jak to?... Ależ nie wszyscy spełniają kryteria...
    -- Proszę Pana - przerywa szef - nam tu nie potrzeba ludzi,
    którzy maja pecha!

    --
    Koziorozec

  • 5. Data: 2005-10-17 20:41:38
    Od: Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>

    perszing napisał(a):

> [...]
    > rekrutacji do xxxxx przez dlugi okres czasu, pozwole sobie zachowac Pana
    > dokumenty, aby powrocic do Panskiej kandydatury w pozniejszym okresie."

    To, że pani z HR nie zna języka polskiego.
    "Okres czasu" jest określeniem błędnym. Albo okres, alb czasu. Ten błąd
    zwany jest tautologią.

    --
    Pitt
    http://republika.pl/p_przewlocki/ - z limitem, ale szybko

  • 6. Data: 2005-10-17 20:43:48
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 17-10-2005 o 22:41:38 Piotr Przewłocki <p...@p...onet.pl>
    napisał:

    > To, że pani z HR nie zna języka polskiego.

    Łe, tyż mi ździwko :)

  • 7. Data: 2005-10-17 20:49:17
    Od: perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl>

    Piotr Przewłocki napisał(a):

    > To, że pani z HR nie zna języka polskiego.
    > "Okres czasu" jest określeniem błędnym. Albo okres, alb czasu. Ten błąd
    > zwany jest tautologią.

    Dzieki, za odpowiedz na temat.

    --
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    ::::::

  • 8. Data: 2005-10-17 21:59:18
    Temat: Re: Porazka na rozmowie [OT]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Przewłocki" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:43540620$0$5418$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > To, że pani z HR nie zna języka polskiego.
    > "Okres czasu" jest określeniem błędnym. Albo okres, alb czasu. Ten błąd
    > zwany jest tautologią.
    Niekoniecznie. Przykład: czas okresu. Pani z HR to także dotyczy albo
    dotyczyło. ;))

    Jotte

  • 9. Data: 2005-10-18 07:26:42
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl>

    Dnia 17.10.2005 perszing <m...@...s.u.n.t.o.wp.pl> napisał/a:
> [...]
    > rekrutacji do xxxxx przez dlugi okres czasu, pozwole sobie zachowac Pana
    > dokumenty, aby powrocic do Panskiej kandydatury w pozniejszym okresie."

    Może znaczyć cokolwiek :)

    Dostawałem takie odpowiedzi gdy mnie nie przyjmowali nigdy, jak również
    gdy chceili mnie po paru miesiącach. Ale ja bym nie czekal na odpowiedz.

    --
    Krzysztof Krasoń

  • 10. Data: 2005-10-18 08:24:41
    Od: "Forest" <g...@w...pl>

    pracy szukam już od dłuższego OKRESU CZASU i kwestia którą poruszyłeś też
    mnie intryguje, szkoda, że grupowicze napisali tyle postów nie na temat

    można by napisać meila do HR owca z prośbą o informację zwrotną, ale już widzę
    jak odpowiada