PracaGrupypl.praca.dyskusje › krakow - visionsoft

  • 1. Data: 2005-10-17 10:37:44
    Temat: krakow - visionsoft
    Od: "Adam" <d...@g...pl>

    hej

    Jeżeli mozecie, to napiszcie
    1. Jaki poziom zarobkow w tej firmie, czy mozna liczyc na jakies premie,
    podwyzki
    w przyszlosci
    2. Czy to firma stabilna, niestabilna
    3. Jak sie pracuje, czy jest duzo nadgodzin itd

    z gory dzieki

  • 2. Data: 2005-10-17 11:52:06
    Temat: Re: krakow - visionsoft
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Adam" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w przyszlosci
    > 2. Czy to firma stabilna, niestabilna
    > 3. Jak sie pracuje, czy jest duzo nadgodzin itd

    człowieku zadzwon do działu kadr i dowiesz sie wszystkiego
    az rece opadaja :(

  • 3. Data: 2005-10-17 12:10:19
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Mariusz napisał(a):
    > człowieku zadzwon do działu kadr i dowiesz sie wszystkiego
    > az rece opadaja :(
    LOL
    Jasne. Jesli firma bedzie niestabilna to pani w kadrach na pewno to
    powie. Przyzna sie tez ze pracownicy ciagle zostaja po godzinach w
    pracy. No i powie pewnie ze pracownik dostaje pensje minimalna, zero
    premii i podwyzek. Ofkoz to tylko dywagacje - nie znam firmy, nie wiem
    jak tam jest. Ale chodzilo mi o to, zeby pokazac iz Twoja sugestia byla
    malo sensowna.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-10-17 18:56:29
    Od: "TaDeK" <T...@o...pl>

    Mariusz wrote:
    > człowieku zadzwon do działu kadr i dowiesz sie wszystkiego
    > az rece opadaja :(

    tylko, ze On chce wiedziec prawde, a nie to co powie kadrowa