PracaGrupypl.praca.dyskusje › Porazka na rozmowie

  • 11. Data: 2005-10-18 08:30:12
    Temat: Re: Porazka na rozmowie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Forest napisał(a):

    > można by napisać meila do HR owca z prośbą o informację zwrotną, ale już widzę
    > jak odpowiada

    Można zatrudnić innego i we własnym zakresie poprosić o opinię o sobie samym ;P

    j.

  • 12. Data: 2005-10-18 08:57:05
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@d...dopPLer>

    Użytkownik "Forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > można by napisać meila do HR owca z prośbą o informację zwrotną, ale już
    widzę
    > jak odpowiada

    Najlepiej zadzwonić. Żywego człowieka, nawet ukrytego za kablem
    telefonicznym, trudniej jest zignorować niż namiastkę człowieka, w postaci
    maila. Najlepiej już w trakcie rozmowy poprosić o informację zwrotną w
    przyszłości, tylko nie w formie "jak mnie pani odsieje, to czy powie mi pani
    czemu?". Najlepiej poprosić o, bez względu na przyszłą decyzję, informację
    zwrotną na temat mocnych stron i deficytów. Można też dodać, że nie jest to
    chęć szukania dziury w całym, w przypadku odsiania, tylko chęć doskonalenia
    się w przyszłości.

    pozdr.
    m.