PracaGrupypl.praca.dyskusje › Popytajcie prosze o prace dla analityka gieldowego

  • 1. Data: 2003-06-18 13:25:17
    Temat: Popytajcie prosze o prace dla analityka gieldowego
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Posiadam 12 letnie doswiadczenie, potrafie skutecznie przewidywac punkty
    zwrotne na gieldach swiatowych i gieldzie polskiej (przewidzialem m .in.
    koniec hossy 10 marca 2000). Koniec wzrostów lub spadkow przewiduje na kilka
    miesiecy wstecz wskazujac przy tym na konkretny dzien roku. Przyjme
    odpowiednia wspolprace ale tylko powazna.

    Jacek

  • 2. Data: 2003-06-18 13:36:09
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

> [...]
    > koniec hossy 10 marca 2000).
    > Koniec wzrostów lub spadkow przewiduje na kilka
    > miesiecy wstecz wskazujac przy tym na konkretny dzien roku.

    nie wiem czy mam racje ale nie powinno byc kilka miesciecy "przed" zamiast
    "wstecz"....kilka miesiecy wstecz to ja tez potrafie przewidywac....
    ROTFL

    > Przyjme
    > odpowiednia wspolprace ale tylko powazna.
    >
    > Jacek

    Po pierwsze to NTG....pl.praca.szukana

    po 2 to jak jestes taki geniusz to po co szukasz pracy i to jeszcze na takiej
    liscie (powinienes raczej dyskutowac z szefami najwiekszych instytucji
    finansowych a oni tu raczej nie zagladaja....)? co to za roznica czy bedziesz
    gral na gieldzie moimi milionami i mial z tego 1% prowizji, czy swioimi
    tysiacami, czy setkami tysiecy i zgarnial caly zysk dla siebie....?

    pozdr

  • 3. Data: 2003-06-18 13:52:25
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Anders <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    kilka
    > miesiecy wstecz wskazujac przy tym na konkretny dzien roku.

    Coś mi tu nie gra. Gdybym posiadał takie umiejętności, i to od 12u lat, to
    bym dawno już był milionerem lub nawet miliarderem.

    Poza tym skoro z ciebie taki geniusz, to dlaczego szukasz pracy ? Praca
    powinna ciebie szukać.

    > Przyjme odpowiednia wspolprace ale tylko powazna.

    Chętnie ciebie zatrudnię, nawet posiadam jakieś marne oszczędności. Tylko
    pierwsza wypłata dopiero po kilku miesiącach - to znaczy po przewidzianym
    przez ciebie wzroście lub spadku - oczywiście jako odpowiedni procent od
    zarobionej przeze mnie sumy. Stawka do negocjacji.

    Interesuje mnie tylko poważna współpraca - to znaczy, że jak stracę, to mi
    rekompensujesz stratę. Oczywiście jako taki super geniusz masz ubezpieczenie
    od odpowiedzialności cywilnej, przecież to błahostka dla ciebie.

    Czekam na priv na poważną ofertę.

  • 4. Data: 2003-06-18 14:08:39
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    Przepraszam za pomylke, oczywiscie nie mialo byc wstecz.

    Anders

  • 5. Data: 2003-06-18 14:43:12
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Przepraszam za pomylke, oczywiscie nie mialo byc wstecz.
    >
    > Anders

    pracowales dla Krak-Brokers S.A. ?

  • 6. Data: 2003-06-18 18:41:40
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Koniec wzrostów lub spadkow przewiduje na kilka
    > miesiecy wstecz wskazujac przy tym na konkretny dzien roku.

    Tiaaaaa... A ja jestem Bonaparte.

    To wskaz mi w jaki dzien WIG wejdzie ponad 16000 pkt?

    FX

  • 7. Data: 2003-06-18 19:28:26
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Tiaaaaa... A ja jestem Bonaparte.
    >
    > To wskaz mi w jaki dzien WIG wejdzie ponad 16000 pkt?

    hm.... czyzby nastepny Expierd (Jacek) pojawil sie na niusach? :P

    Jean

  • 8. Data: 2003-06-18 21:38:16
    Od: "Dieter" <j...@i...pl>

    Szybciej niz Ci sie wydaje.

    Pozdrawiam Mądralę

  • 9. Data: 2003-06-19 12:10:09
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Anders napisal(a) Wed, 18 Jun 2003 15:25:17 +0200:
> [...]
    >miesiecy wstecz wskazujac przy tym na konkretny dzien roku. Przyjme
    >odpowiednia wspolprace ale tylko powazna.

    Dlaczego nie grasz na wlasny rachunek, skoro potrafisz
    przwidywac punkty zwrotne?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 10. Data: 2003-06-19 15:24:14
    Od: "Lisa Foo" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Anders" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam za pomylke, oczywiscie nie mialo byc wstecz.

    Nie zapomniałeś o jeszcze jakichś przeprosinach?

    LF