PracaGrupypl.praca.dyskusje › proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT)

  • 21. Data: 2006-10-23 07:14:56
    Temat: Re: Poprawione (?) CV do oceny
    Od: a...@q...pl

    Witam,
    no chyba jakies swiatelko w tunelu widac :).

    Mam jeszcze pytanko o portfolio, umieszczac je w CV? jezeli tak to w
    jakiej formie (link do strony gdzie bedzie ladne portfolio czy
    punktowac projekty).

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 22. Data: 2006-10-23 14:24:37
    Od: "dmitry" <d...@g...com>

    Bart wrote:
    > 11. "with students in a Internet" - "in AN Internet..."

    Hej, there is only one Internet - so The Internet.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Internet

    > 13. "Systems Administrator" rozwala Ci ladne wyrownanie nazw stanowisk.
    > Wyrownalbym wlasnie do "Systems Administrator". No i chyba jednak
    > "System Administrator", ale ja sie nie znam.

    yes, System Administrator - see
    http://sage.org/field/jobs-descriptions.html

  • 23. Data: 2006-10-23 16:06:56
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    A screaming came across the sky, when dmitry wrote:

    > Hej, there is only one Internet - so The Internet.

    Nieprawda. Tam było "an Internet cafe".

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

  • 24. Data: 2006-10-24 19:43:54
    Od: a...@q...pl

    Czesc,
    ponawiam moje pytanie o portfolio. Ponadto mam pytanko o te kropki w
    punktorach, dawac je czy nie, bo zglupialem :)

    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 25. Data: 2006-10-30 13:19:31
    Temat: Re: proszę o ocenę angielskiego CV (branża IT)
    Od: e...@w...pl

    > Specem od pisania CV moze nie jestem, ale napisalbym chyba "Warsaw"
    > zamiast "Warszawa".

    Polemizowałbym. Adres pocztowy ma odczytać polski listonosz. Jedyne co w adresie po
    angielsku, to
    Poland mogłoby być, bo to Royal Mail musi orzec do jakiego kraju idzie. Dobrze, że
    nie napisałeś, że
    ma być 9/18 Testów Street. ;)

    Inna sprawa, że ja bym napisał:
    Current residence: Warsaw, Poland