PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na własny biznes :) › Re: Pomysł na własny biznes :)
  • Data: 2005-03-17 17:03:27
    Temat: Re: Pomysł na własny biznes :)
    Od: "Kuba Florczyk" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A ja z doswiadczeniami podobnymi do Ciebie zaczalem zastanawiam sie na
    >robilenim
    > tego co wszyscy, czyli webhostingiem... konkurentow masa ogromna..
    > ciekawe... nie
    > moge przestac o tym myslec..
    >
    > ktos ma jakies doswiadczenia z ta dziedzina? albo znajomego??
    > moze mnie od tego odwiedzie?

    Jak juz ktos poruszyl ten temat, to jest nisza na rynku na technologie .NET;
    wszyscy tylko pakuja sie w php. Dlatego nie mozna znalezc tanszego "serwa"
    niz za 300 zeta za miesiac + jeszcze SQL. Jak liczylem wychodzilo jakies 7
    stow za .NET + MS SQL. O propozycji onetu juz w ogole nie wspominam, poza
    wszelkim zasiegiem. A wydaje mi sie ze moze byc zapotrzebowanie na takie
    konta .NET o obnizonych zapotrzebowaniach (sam potrzebuje :-).

    kuba