PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na własny biznes :) › Re: Odp: Pomysł na własny biznes :)
  • Data: 2005-03-17 21:08:31
    Temat: Re: Odp: Pomysł na własny biznes :)
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    facio <p...@b...tacio> napisał(a):

    > > Dokladnie
    >
    > Naprawde, nie ma innej metody???
    oczywiscie, ze jest
    opracuj spojna koncepcje dla grupy klientow a nie klienta
    a nastepnie konsekwentnie ja realizuj.
    wybacz - wiecej niestety powiedziec nie moge:)
    wiele tutaj zalezy od wielkosci miasta - im mniejsze tym lepiej,
    choc w granicach rozsadku.
    polacy jako narod maja swoja specyfike i mozna to wykorzystac:)

    > To jak by na sile wyciagac od klientow kase...
    na tym chyba nadel polega. jedni placa drugim:)

    a z tym sie nie zgodze, bo znacznie trudniej dzwignac cene
    niz ja opuscic.
    lepiej sie postarac o solidna argumentacje i dobrych handlowcow, ktorzy
    zyja projektem, niz bawic sie w super- hiper- mega- -rabaty

    pozdrawiam
    mhl999