PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomozcie!

  • 1. Data: 2003-05-26 14:42:13
    Temat: Pomozcie!
    Od: "Ewa" <r...@p...onet.pl>

    Mój kolega wrócił z Francji gdzie pracował 2 lata przy remontach. Teraz
    musiał wrócić do Polski z powodu spraw rodzinnych. Chciałby w kraju robić
    cos takiego jak we Francji. Gdzie można znalesc jakieś zlecenia? Jest bardzo
    dobrym fachowcem. Pomóżcie. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-26 14:58:42
    Temat: Re: Pomozcie!
    Od: "frutis" <f...@i...pl>

    cóż Franca to nie zas***a Polska
    tam jest inna polityka państwa i bardziej opłaca się remontować niż
    budować...
    a zlecenia?
    reklama firmy, układy, dawanie w łapę komuś kto może wiedzieć kto ma
    zlecenia, bycie podwykonawcą "liżącym d**ę dającym zlecenie
    ect. ect
    co Ci więcej doradzać

    frutis

    PS. od listopada bez zajęcia

  • 3. Data: 2003-05-26 15:35:35
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > cóż Franca to nie zas***a Polska
    > tam jest inna polityka państwa i bardziej opłaca się remontować niż
    > budować...

    w Polsce o dobra ekipe do remontu trudno jak nie wiem co,
    trzeba czlowieka komus polecic raz, drugi a potem praca go sama znajdzie,
    jesli jest naprawde dobry...

    pozdrawiam

    romekk, po remoncie ;-)

  • 4. Data: 2003-05-26 16:04:34
    Od: "Spiderman" <s...@p...onet.pl>

    [buch, ciach, trask]
    praca go sama znajdzie,
    > jesli jest naprawde dobry...
    >
    > pozdrawiam
    >
    > romekk, po remoncie ;-)

    I to się dotyczy każdej branży, only the best.

  • 5. Data: 2003-05-26 16:43:05
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > praca go sama znajdzie,
    > jesli jest naprawde dobry...

    > I to się dotyczy każdej branży, only the best.

    ale mam wrazenie, ze jednak wsrod remontowcow wstep do debeciakow
    jest duzo latwiejszy niz w innych zawodach - wystarczy nie przychodzic
    po pijaku, nie zmyc sie z zaliczka, nie spartolic roboty i juz jest sie
    debesiakiem, polecanym i przekazywanym z rak do rak...

    romek

  • 6. Data: 2003-05-27 11:42:31
    Od: Piotr Czerewko <p...@k...chip.pl>

    ale Twoj znajomy z Francji raczej sie rozczaruje tym co zarobi w Polsce...

    pozdr,
    Piotrek