PracaGrupypl.praca.dyskusjeRe: Pomocy! Zostałem bezrobotnym! › Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    From: Maciek Sobczyk - zaocznie ubezpieczony <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pomocy! Zostałem bezrobotnym!
    Date: Sun, 26 Nov 2006 21:33:07 +0100

    Józek napisał(a):

    > Czy ty umiesz czytać???
    Moja aktywność na usenecie dowodzi, że w stopniu zadowalającym
    opanowałem tą umiejętność.

    > Może jesteś od lepienia dziur w prawie, a to juz lepiej.
    > Jesteś wrzodem na d....... społeczeństwa.
    > Jak śmiesz przy tak złodziejskim systemie szukać publicznie
    > dziur w prawie aby okradać jeszcze bardziej.
    Rozumiem, że coś Cię rozzłościło. Nie wiem tylko co powoduje Twoją
    pianę. Możesz mnie mieć za wrzód na dupie. To Twoja opinia, dla mnie
    anonimowego, nie znanego mi Józka, więc mam ją tam, gdzie społeczeństwo
    ma wrzód. Ale może wyjaśnisz, co znaczy "złodziejski system", "szukanie
    dziur w prawie", i to, że okradam jeszcze bardziej. Jeszcze bardziej?
    Tzn. że przed napisaniem postu inicjującego wątek też okradałem, tylko
    nieco mniej?
    Ciekawi mnie Twój tok rozumowania, tak jak zawsze mnie interesowało,
    dlaczego ludzie dysponując minimum informacji potrafią wyciągać tak
    dalece idące wnioski.

    > Nie wiesz jak sie ubezpieczyć ?? szkoleniowiec nie wie??
    Wiem. Choć nie rozumiem analogii: szkoleniowiec = znajomość sposobów
    zawarcia ubezpieczenia.

    > kogo i czego ty uczysz ?? włamania do samochodów,
    > czy bankomatów??
    Uczę ludzi właściwego wnioskowania. Między innymi. Zapraszam na
    szkolenie. Stawka za godzinę: 300 zł. Za coaching nieco mniej. Dobrych
    psychoterapeutów i psychiatrów polecę Ci gratis.

    > Ja ci podpowiem.
    > Idziesz do urzędu miasta otwierasz działalność gospodarczą
    > i sie ubezpieczasz.
    Co przy zawartych długoterminowych umowach dot. szkoleń, konsultacji i
    innych jest oczywiste. Co mam zatem wpisać jako główną działalność? Skup
    żywca wieprzowego?

    > I nie pisz że będziesz dopłacał do
    > górników, hutników, rolników bo to właśnie ONI takich pasożytów
    > utrzymują.
    A pisałem kiedyś? I czemu pasożytów? Bo pracuję i grzecznie płacę podatki?