PracaGrupypl.praca.dyskusjePolskie wykształcenie za granicą [pilne !!!] › Re: Polskie wykształcenie za granicą [pilne !!!]
  • Data: 2005-07-11 07:18:00
    Temat: Re: Polskie wykształcenie za granicą [pilne !!!]
    Od: " " <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Securis <s...@a...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba tak, ale jeszcze się dopytam.

    > A czy lepiej jest studiować za granicą, czy najpierw skończyć
    > szkołę wyższą w Polsce ?

    ZDECYDOWANIE LEPIEJ JEST STUDIOWAC W KANDZIE NIZ W POLSCE! Z WIELU, WIELU
    POWODOW! JEDEN, KTORY PRZYCHODZI MI DO GLOWY TO TEN, ZE KADRA JEST DLA
    STUDENTOW, A NIE STUDENCI DLA KADRY, DO ROBIENIA "KARIERY" NAUKOWEJ.
    Poza tym zdobywasz od razu miejscowe doswiadczenie!

    Ale Kanada, to kraj ogromnych mozliwosci i jezeli sie chce, to bedziesz
    robic to, czego nauczylas sie np. na studiach w Polsce. Trzeba byc tylko
    upartym i przec do celu.