PracaGrupypl.praca.dyskusje › Polecenie służbowe mailem

  • 31. Data: 2005-07-12 14:13:47
    Temat: Re: Polecenie służbowe mailem [OT]
    Od: Artur Bartnicki <a...@d...eu.org>

    "Jotte" <t...@W...pl> pisze, co następuje:

    > Czy przykłady zawarte w linku, który podałem są błędne?

    Są poprawne. No i? Mam nadzieję, że masz świadomość, że dotyczą one
    francuskiego? W szczególności "Rabelais" w odmianie piszemy
    "Rabelais'ego", gdyż końcówka '-is' jest w tym języku niema.

    --
    ___ ___ ----------------------------------------------------
    ---

    And from now on you're all named Bender Jr!

  • 32. Data: 2005-07-12 14:25:54
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:m2r7e4dsdg.fsf@rzepa.dziupla.eu.org Artur Bartnicki
    <a...@d...eu.org> pisze:

    > Są poprawne. No i?
    No i podziękowałem tym, którzy mi wyjaśnili mechanizm tej odmiany. ;)
    Napisałeś za późno i na próżno (pewnie przez opóźnienie mirrora).
    Niemniej -

    Jotte

  • 33. Data: 2005-07-12 17:38:07
    Temat: Re: Polecenie służbowe mailem
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Konfliktu jeszcze nie ma, bo jeszcze nie ma nadgodzin. Będą. A ja chcę się
    > zabezpieczyć przed jakimikolwiek konfliktami, nieporozumieniami, i wypracować
    > sobie sytuację, kiedy wszystko będzie jednoznacznie ustalone.

    OK, wiec pierwszym twoim krokiem musi byc dogadanie sie z przełożonym.
    Normalnie po ludzku powiedz mu, ze oczekujesz wynagrodzenia za
    nadgodziny zgodnie z przepisami i powiedz mu tez, ze oczekujesz
    conajmniej polecenia sluzbowego wyslanego mailem. Kazdy taki mail drukuj
    i "wynoś do domu". Mysle ze pierwszy miesiac powinienes zaufac ....
    jesli dostaniesz po nim wynagrodzenie zgodne z nadgodzinami, to mozna
    ten "proceder" kontynuowac, jesli jednak nie dostaniesz, to przechodzisz
    wyłącznie na polecenia służbowe na piśmie.

    Generalnie musi byc wiadomo, ze nie pozwolisz sobą "pomiatać na gębę".

    Nie moze byc tez takich sytuacji, ze ktos ... ty albo szef po jakims
    czasie obudzi sie i powie, ze oczekiwał czegos innego. To jest pierwszy
    sygnał niezdrowych relacji i braku przepływu informacji.

    --
    Krzysiek, Krakow