PracaGrupypl.praca.dyskusjePolecenia od szefa › Re: Polecenia od szefa
    From: Wwa <w...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Polecenia od szefa
    Date: Wed, 08 Jun 2005 06:29:07 +0200
    To: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@j...w.stopce.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):
    > Czy lepiej obiecać szefowi, a potem ewentualnie wytłumaczyć się, że się nie
    > zrobiło ponieważ zrobiło się kilka innych rzeczy ważniejszych

    Zawsze polecenie szefa jest najważniejsze !
    On wcale nie musi Ci tłumaczyć dlaczego akurat TO jest ważniejsze od
    tamtego. Jest zwierzchnikiem musi wiedzieć o wszystkim, żeby móc
    decydować i to robi. Ja mało kiedy informowałam pracowników dlaczego
    akurat teraz mają daną rzecz wykonywać, przeważnie nie ma na to czasu.
    Owszem zdarzało się, że pracownik argumentacją uzasadnił, że coś trzeba
    wcześniej zrobić ale to ja decydowałam, on mógł zaproponować co jest do
    zrobienia w pierwszej kolejności. To ja obrywałam od wyższych rangą
    przełożonych gdy coś nie zagrało czyli mogłam oberwać za to co ja
    zrobiłam źle a głównie obrywałam za to co pracownicy sknocili a
    pracownicy często nie wiedzieli, że dostałam po uszach za nich. No cóż
    takie życie.
    Wwa