PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżka - ile % jest realne ? › Re: Podwyżka - ile % jest realne ?
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podwyżka - ile % jest realne ?
    Date: Mon, 2 Jul 2007 02:26:59 +0200

    W odpowiedzi na post z Sat, 30 Jun 2007 22:29:09 +0200, od jaQbek :

    > Niedawno, po 2 latach pracy w obecnej firmie, postanowiłem w końcu upomnieć się
    > o podwyżkę.

    Ja po 10 latach w obecnej firmie nie upominam się o podwyżkę, po prostu
    szukam nowej roboty. Kasa to nie wszystko, aczkolwiek wiem, ze znajdę
    robotę za niższą kasę, bo jak na zadania które wykonuję, to mam kasę
    całkiem niezłą, chociaz znajomi robią mniej, a kasy mają więcej w innych
    firmach.

    W Twoim przypadku kolego JaQbek myśle, lepiej by było równolegle rozpocząć
    własną działalność i tworzyć projekty na własny rachunek. Mam jeden taki
    pomysł, ale nie mam kasy na jego wdrożenie, a samodzielnie jestem zbyt
    "cienki" aby to zrobić w PHP+MySQL.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net