PracaGrupypl.praca.dyskusjePodwyżka - ile % jest realne ? › Re: Podwyżka - ile % jest realne ?
    From: "tukan" <t...@...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Podwyżka - ile % jest realne ?
    Date: Sun, 1 Jul 2007 10:01:40 +0200

    MarcinF wrote:

    > Skoro jest tak jak piszesz to pracodawca moze uwazac Cie za osobe
    > o malych wymaganiach finansowych, nieswiadoma swojej wartosci
    > lub niepewnego siebie. Jesli tak jest i nagle upominasz sie
    > o 50% podwyzki to lepiej rob to majac zabezpieczenie w postaci
    > konkretnych ofert, bo moze trzeba bedzie grac ostro. Poza tym
    > orientacja w rynku pracy pomoze Ci poznac faktyczne mozliwosci.

    Marcin ma 100% racji. Musisz mieć argumenty i to bardzo silne,
    na wypadek różnych opcji negocjacyjnych, nieraz samo ładne mówienie
    nie wystarcza (Tobie się może wydawać co innego niż szefowni, kierownikowi)
    i są potrzebne ostateczne argumenty. Poza tym możesz poszukując nowych
    ofert pracy wynegocjować podwyżkę 200% :) u innego pracodawcy.
    Nie lubisz rozmów w stylu wóz albo przewóz, ale być może druga strona
    lubi, imho tutaj nie ma miejsca na sentymenty i cackanie się.