PracaGrupypl.praca.dyskusjePo rozmowie... kto komu podaje dłoń › Re: Po rozmowie... kto komu podaje dłoń
    From: HS001 <s...@s...org>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po rozmowie... kto komu podaje dłoń
    Date: 19 Jan 2003 18:43:26 +0100
    Sender: h...@h...slackware.pl

    On Sat, 18 Jan 2003 18:19:22 +0100, "Maciej M." <m...@f...onet.pl> wrote:
    > takie mam pytanie ile firm odpowiedziało na wysłanie oferty w sprawie
    > pracy... coś w stylu "...otrzymaliśmy ofertę i dziękujemy za
    > zainteresowanie..." a potem na przykład "... niestety nie mamy stanowiska
    > odpowiadającego państwa kwalifikacjom..." w moim przypadku jakieś 2%
    To ja mam większego farta do firm. U mnie ten współczynnik wynosi
    "aż" 5.8%. :-) Pewnie dlatego, że nie wysłam papierów byle gdzie. :-)

    > zazwyczaj kultura firmy stanowi poziom minimalny tego co można nazwać
    > kulturą niestety... a my się pchamy do unii europejskiej.... ciekawe czy
    > wtedy unijni specjaliści będą uczyć polskich biznesmenów kultury.... w
    > ramach szkoleń i grantów...
    Ja większość odpowiedzi dostałem od polskich firm. Najbardziej znana z
    nich to Comarch - w regulaminie rekrutacji mają napisane że każdy
    kandydat dostaje odpowiedź bez względu na to, czy jest ona pozytywna
    czy też negatywna. I tak właśnie jest. Miło ich wspominam, mimo tego
    że pracy nie dostałem - pewnie dlatego, że była to pierwsza odpowiedź
    po iluś tam wysłanych aplikacjach bez żadnej odpowiedzi. :-) Pozostałe
    firmy, od których otrzymałem odpowiedzi, są młode, małe, mało znane,
    prowadzą działalność typowo niszową w nowych technologiach, ale za to spory
    procent ich pracowników (i zarządów !) składa się z byłych pracowników
    naukowych wyzszych uczelni. I to widać, słychać i czuć. :-) W pozytywnym
    znaczeniu tych słów.

    HS