PracaGrupypl.praca.dyskusjePo jakich stiudiach najwyższe zarobki? › Re: Po jakich studiach najwyższe zarobki?
  • Data: 2006-10-04 12:58:57
    Temat: Re: Po jakich studiach najwyższe zarobki?
    Od: Tomek <t...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kazik Zmijowski napisał(a):

    > Oczywiście tylko ci idą którym się chce!
    > Ci którym się nie chce zostają w domu i twierdzą że do porządnych pieniędzy
    > nie sposób dojść uczciwą pracą.

    ty to chyba w reklamie pracujesz albo w czymś takim, bo tak jak
    potrafisz ściemniać, motać udzielać wymijających odpowiedzi.

    p.s Już nie jeden pojechał za granice bo se policzył jak on to dużo
    złotówek zarobi, tylko nie wziął pod uwagę że tam się nie płaci za
    mieszkanie i życie złotówkami

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: Wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej.