PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co studia? › Re: Po co studia?
    From: tomas <t...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Po co studia?
    Date: Mon, 04 Jan 2010 21:27:41 +0100

    W dniu 2009-12-30 10:29, Piotrek pisze:
    > Po co prawie wszyscy ida na studia?
    >
    > Kiedys na uczelnie szli tylko ci co chcieli. Teraz na studia ida
    > wszyscy jak leci. Bo trzeba? Bo taka moda? Na pewnej uczelni na
    > informatyce poziom "studentow" budzi smiech. Nie potrafia korzystac z
    > google, nie umieja nawet zadawac pytan jak czegos nie wiedza. Jak ich
    > uczyc liczenia calek skoro nie znaja twierdzenia pitagorasa?

    To o czym piszesz jest glownie na studiach prywatnych gdzie nie wymagany
    jest egzamin wstepny.Na uczelniach panstwowoych na informatyke jest duzo
    chetnych na jedno miejsce wiec wcale nie dostaja sie tam jakies
    gląby.Poza tym studia to obecnie jakas moda bo kazdy boi sie pracy
    fizycznej , bo jak kazdy byl mlody to rodzice mowili ucz sie
    synu bo bedziesz "kiopal rowy jak ten pan".Za granica popularne sa
    studia zawodowe , u nas zeby pracowac w sekretariacie trzeba miec
    doktorat bo zawsze znajdzie sie lepszy magister.Moim zadaniem to
    wszystko jest pojebane zaprzeproszeniem mam na mysli ten caly wyscig
    szczurów.Wystarczy nie miec studiow i juz jestes gorszy...
    W dzisiejszych czasach nie liczy sie czlowiek tylko jaką uczelnie
    skonczyl i w jakim biurowcu pracuje.