PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 41. Data: 2004-06-30 17:18:46
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    Sorry, Przemku, jesli oskarzalem Cie nieslusznie -
    ogloszenie ukazalo sie.
    Mam nadzieje, ze to dla tego, ze zmienilem pewne ustawienia,
    a nie dla tego, ze sie powsciekalem publicznie ;-)
    Nie zmienia to jednak faktu, iz moim zdaniem zasady
    moderowania sa jednak zbyt restrykcyjne.
    Pozdrawiam,
    PiotrG

  • 43. Data: 2004-06-30 17:19:50
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [PiotrG] - 2004-06-30 19:18:

    > To ten czytnik. Jeszcze raz sprawdzilem - wszystko jest ustawione tak, jak
    > napisano w FAQ i w materialach, na ktore FAQ sie powoluje.

    Niemożliwe. Nie masz ustawionej deklaracji kodowania w nagłówku.
    Powinieneś mieć taki zapis:
    <header by motto>
    </header by motto>

    Polecam http://evil.pl/pip/OE.html tak jest dokładnie pokazane co i
    gdzie włączyć.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\

  • 44. Data: 2004-06-30 18:19:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    PiotrG [Wed, 30 Jun 2004 19:18:46 +0200]:

    > Nie zmienia to jednak faktu, iz moim zdaniem zasady
    > moderowania sa jednak zbyt restrykcyjne.

    Wiesz, to nie sa zasady tylko ppo ale calego usenetu. Jest
    cala masa roznych czytnikow, jak chcesz to przejrzyj sobie
    liste na http://czytniki.zamiast.net/rozne/porownanie.html
    i kazdy z nich ma jakiestam swoje domyslne ustawienia. Bez
    okreslenia standardow wysylanych postow, spora czesc ludzi
    nie moglaby odczytac postow tych ktorzy maja inne czytniki
    albo mialaby z tym duzy problem.

    Stad ta pozorna uciazliwosc. Pozorna, bo na prawde latwiej
    jest dostosowac swoj czytnik do standardu, niz gdyby kazdy
    uzytkownik mial dostosowywac sie do poszczegolnych postow.
    Kazda spolecznosc ma jakies zasady postepowania. Tutaj sa
    one nazywane netykieta i okreslaja miedzy innymi standard
    kodowania -- takze to ze pisze sie pod cytatem, wycina sie
    zbedne fragmenty cytatow czy sygnaturki, itp.

    Dlaczego glownie z ppo jest problem? Bo taka jest specyfika
    tej grupy ze pisza tam czesto ludzie ktorzy poza tym wcale
    lub niemal wcale z usenetu nie korzystaja. Nikt im wiec nie
    zwrocil wczesniej uwagi na bledne ustawienia, robi to dopiero
    moderator -- no i na nim sie skupia ich niezadowolenie... Ci
    ktorzy w usenecie sa nieco dluzej sa po prostu przyzwyczajeni
    do ustawiania swoich czytnikow i dla nich problemem to nie
    jest. Chociaz kazdemu czasem sie zdarzy ;)

    Ot i cala filozofia -- nie ma to jak widzisz nic wspolnego
    z checia utrudniania komus zycia. Wprost przeciwnie. Nie ma
    tez pokazac "kto tu rzadzi". Usenet to ludzie, wypada wiec
    poswiecic ta minute na poprawienie ustawien skoro mocno im
    to ulatwi czytnie, prawda? Idac na wesele ubiera sie zwykle
    bardzo porzadnie i elegancko -- bo okazuje sie tym szacunek
    zebranym -- nawet jesli nie lubi sie takich ubran.

    Nie wiem skad taka niechec do okazywania szacunku akurat tu,
    na newsach -- ale to juz nie do Ciebie akurat tylko ogolnie
    do wszystkich majacych wylacznie pretensje "bo oni chca"...

    > PiotrG

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 45. Data: 2004-06-30 23:28:53
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    No tak.
    Co slepemu po oczach ;-)
    Mam nadzieje, ze teraz bedzie OK.
    Sorry za zamieszanie...
    PiotrG

  • 46. Data: 2004-06-30 23:44:53
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Wiesz, to nie sa zasady tylko ppo ale calego usenetu.
    Rozumiem. Z usenetu korzystam juz ladnych pare lat - fakt,
    ze z niepoprawnie skonfigurowanym czytnikiem (do dzisiaj).
    Wiem ze nieswiadomosc nie tlumaczy - a wiec kajam sie...

    > /...cut.../
    > Nie wiem skad taka niechec do okazywania szacunku akurat tu,
    > na newsach -- ale to juz nie do Ciebie akurat tylko ogolnie
    > do wszystkich majacych wylacznie pretensje "bo oni chca"...
    Na prawde daleki jestem od postaw, jak to Przemek nazwal,
    roszczeniowych.
    Chodzi o co innego: akurat ta konkretne grupa (p.p.o.) jest
    bardzo wyjatkowa, bo nie chodzi tu o pogadanie o pogodzie,
    ani o sprzedaz pianina (ktore mozna sprzedac i za dwa dni),
    tylko o prace, ktorej jak wiadomo coraz mniej.
    Przeciez czytasz posty ludzi na p.p.d., ktorzy za prace oddali
    by wszystko i widzisz jak jest...
    Moim zdaniem lepsze zdobycie pracy wczesniej z ogloszenia
    "z krzakami" zamiast pliterek, niz zdobycie jej pozniej.
    Z mojego punktu widzenia: potrzebuje czlowieka od zaraz.
    I sa tacy (juz mi odpowiedzieli). I mam nadzieje, ze beda
    zadowoleni. Ja tez. Po co to utrudniac?
    Oczywiscie nie mowie, zeby "olac" wszystko, bo grupa
    wyjatkowa itd, ale przeciez moderator widzi tresc ogloszenia
    i jest w stanie ocenic, czy to powazna oferta czy kolejna
    piramidka albo wujek z nigerii. Jesli widzi, ze oferta powazna,
    moze przeciez poinformowac nadawce, co jest nie tak, a byc
    moze i przepchnac ogloszenie (tak jak zrobil - dziex). Przeciez
    tych ogloszen dziennie jest raptem z kilkadziesiat gora...
    I o tym mowilem, pisalem, i to mialem na mysli.
    Howgh ;-)
    PiotrG

  • 47. Data: 2004-06-30 23:46:57
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 10:34:54 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 30 Jun 2004 10:32:15 +0200]:

    >Nie badz smieszny, OK?... PiotrG i pare innych osob twierdzi ze ma
    >poprawne ustawienia podczas gdy ich nie ma. Formularz jest dla nich
    >ulatwieniem bo ustawienia zalatwia za nich, nie musza kombinowac co
    >gdzie poprzestawiac. Jesli zalezy im na puszczeniu ogloszenia a nie
    >maja ochoty "bawic sie w newsy" to jest to najprostsza metoda.

    Bez obrazy - ponawiam pytanie - dlaczego niby mam skorzystać z
    formularza (pisałaś m.in. do mnie):
    - źle się koduję ?
    - chcę wysłać ogłoszenie ?

    Nic mi na powyższe tematy nie wiadomo, oświeć mnie jak wiesz coś
    więcej.

  • 48. Data: 2004-06-30 23:48:29
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 10:36:30 +0200, "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>
    wrote:

> [...]
    >
    >a co do formularza - jestem sobie w stanie wyobrazic, ze jakis admin
    >zablokuje dostep do www uzytkownikom
    >w celu ochrony ich przed okienkami pop-up "zarobisz 100 000 w 10 minut"
    >bo wie lepiej czego ludziom nie potrzeba
    >i wtedy formularz odpada
    >
    >jedyne czego jestesmy pewni po tym karmieniu trolla -
    >1. lepiej od razu oglosic sie na p.p.d. (ryzykujac abuse ale po jednym razie
    >?)
    >2. dac sobie spokoj z szukaniem przyczyn dlaczego sie NIE ukazalo
    >3. nie dawac elokwentnym moderatorom powodow do odpowiedzi, bo juz i tak

    ego - nawet nie starać się puszczać ogłoszeń na ppo ???
    Tak to zrozumiałem, popraw mnie jeśli źle...

  • 49. Data: 2004-06-30 23:52:21
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 10:42:37 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >wytnij [Wed, 30 Jun 2004 10:36:30 +0200]:

    >Gdybys raz zrobil wysilek i przeczytal ze zrozumieniem to co sie
    >do Ciebie pisze to bys wiedzial czemu jest tak a nie inaczej.
    Gdybyś raz zrobiła wysiłek i chwilę pomyślała, jak świat jest
    (kiepsko) poukładany, to byś zrozumiała, dlaczego w najlepszym
    interesie wszystkich użytkowników usenetu jest złagodzenie stosowanych
    przez moderatorów restrykcji i zmuszenie ich do "normalnej" pracy i
    myślenia podczas jej wykonywania...

    >I tak, owszem -- jednorazowy spam to tez jest spam.
    Ano jest, no i co z tego Twojego twierdzenia wynika konkretnego ?

  • 50. Data: 2004-06-30 23:54:24
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 10:47:39 +0200, "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>
    wrote:

    >Ewelinko - juz wiem

    :-)))

    >odfiltrowac pracodawcow niekumatych
    >bo nie sa godni poszukiwania pracownika wsrod usenetowej
    >nie byle jakiej przeciez braci
    >
    >:-) olsnilo mnie dzieki Tobie
    >
    >pozdrawiam bardzo serdecznie
    Nahia - przepraszam ;-)

    Ale on qrde ma rację - podpiszę się pod tym dwiema rękami Słoneczko -
    mnie (z resztą Waszego kółka różańcowego, hehe) zniechęciłaś
    skutecznie.