PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 31. Data: 2004-06-30 08:32:15
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: DT <d...@A...pl>

    On Wed, 30 Jun 2004 09:25:46 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> wrote:

    >DT [Wed, 30 Jun 2004 09:23:28 +0200]:

    >Taki maly bojkot poskutkuje zgloszeniem Was do abuse i problemami
    >glownie dla Was. No ale jak tam sobie lubicie...
    >
    >Moze jednak skorzystajcie z tego formularza i nie robcie wiochy?

    Dlaczego niby mam skorzystać z formularza ? Reklamujesz się tam ?

  • 32. Data: 2004-06-30 08:34:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    DT [Wed, 30 Jun 2004 10:32:15 +0200]:

    > Dlaczego niby mam skorzystać z formularza ? Reklamujesz się tam ?

    Nie badz smieszny, OK?... PiotrG i pare innych osob twierdzi ze ma
    poprawne ustawienia podczas gdy ich nie ma. Formularz jest dla nich
    ulatwieniem bo ustawienia zalatwia za nich, nie musza kombinowac co
    gdzie poprzestawiac. Jesli zalezy im na puszczeniu ogloszenia a nie
    maja ochoty "bawic sie w newsy" to jest to najprostsza metoda.

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 33. Data: 2004-06-30 08:36:30
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Dlaczego niby mam skorzystać z formularza ? Reklamujesz się tam ?

    witam

    wprawdzie mysle ze to rzeczywiscie bicie piany
    ale podpisuje sie obiema rekami pod stwierdzeniami
    ze ogloszenie sie z oferowana praca jest utrudnione maksymalnie
    czemu ? nie wiem :-(

    a co do formularza - jestem sobie w stanie wyobrazic, ze jakis admin
    zablokuje dostep do www uzytkownikom
    w celu ochrony ich przed okienkami pop-up "zarobisz 100 000 w 10 minut"
    bo wie lepiej czego ludziom nie potrzeba
    i wtedy formularz odpada

    jedyne czego jestesmy pewni po tym karmieniu trolla -
    1. lepiej od razu oglosic sie na p.p.d. (ryzykujac abuse ale po jednym razie
    ?)
    2. dac sobie spokoj z szukaniem przyczyn dlaczego sie NIE ukazalo
    3. nie dawac elokwentnym moderatorom powodow do odpowiedzi, bo juz i tak
    maja dosc pracy

    pozdrawiam

  • 34. Data: 2004-06-30 08:42:37
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    wytnij [Wed, 30 Jun 2004 10:36:30 +0200]:

    > czemu ? nie wiem :-(

    Gdybys raz zrobil wysilek i przeczytal ze zrozumieniem to co sie
    do Ciebie pisze to bys wiedzial czemu jest tak a nie inaczej.

    I tak, owszem -- jednorazowy spam to tez jest spam.

    pzdr. Nahia

  • 35. Data: 2004-06-30 08:47:39
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    > Gdybys raz zrobil wysilek i przeczytal ze zrozumieniem to co sie
    > do Ciebie pisze to bys wiedzial czemu jest tak a nie inaczej.

    > pzdr. Nahia

    Ewelinko - juz wiem

    odfiltrowac pracodawcow niekumatych
    bo nie sa godni poszukiwania pracownika wsrod usenetowej
    nie byle jakiej przeciez braci

    :-) olsnilo mnie dzieki Tobie

    pozdrawiam bardzo serdecznie

  • 36. Data: 2004-06-30 09:25:32
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    wytnij [Wed, 30 Jun 2004 10:47:39 +0200]:

    > juz wiem

    Dalej nie wiesz. Rozmowa z Toba nie ma sensu.

    pzdr. Nahia

  • 37. Data: 2004-06-30 09:41:56
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
    > Niech zgadnę. I pewnie napisałeś z zapytaniem do moderatora i pewnie ten
    > niedobry moderator Ci nie odpisał?
    Wiesz, co? Nie trafiłeś, próbuj dalej.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 38. Data: 2004-06-30 09:45:50
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "PiotrG" <p...@s...com.pl> wrote in message
    > Egzekwujesz z podziwu godnym uporem....
    Ten pajac jest moderatorem? (i już żadne moje ogłoszenie na p.p.o nie pojawi
    się :> Tak na marginesie żadnego tam nie wyślę :P). Poprosiłbym jednak o
    odpowiedź.
    Pozdrawiam

    ps. zaraz pewnie się dowiem, że ja też mam źle skonfigurowany czytnik.
    Odpowiem, iż być może, bo na co dzień używam linuxa, a ten nieszczęsny
    windows to 1. praca 2. nieporozumienie. :P

  • 39. Data: 2004-06-30 17:18:17
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Jeżeli to ten czytnik, z którego piszesz teraz to nie jest skonfigurowany.
    To ten czytnik. Jeszcze raz sprawdzilem - wszystko jest ustawione tak, jak
    napisano w FAQ i w materialach, na ktore FAQ sie powoluje.
    Czyli ci, co uzywaja OE po prostu nie moga pisac na p.p.o. ?
    PiotrG

  • 40. Data: 2004-06-30 17:18:32
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Popraw kodowanie to pewnie sie pojawi... Mozesz tez uzyc
    > formularza WWW: http://42.pl/ppo/
    Dzieki za adres formularza!

    PiotrG