PracaGrupypl.praca.dyskusje › Po co p.p.o. jest moderowana ???

  • 11. Data: 2004-06-28 21:38:29
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Piotr Hosowicz wrote:
    > Ot, taki koncept.

    RFD i idź na pl.news.nowe-grupy z pomysłami.

    --
    Dariusz Jaworski

    PGP key fingerprint: 9FBC7DB3D28AB181F1838C321ACFDD74 / id: 6438E6C1

  • 12. Data: 2004-06-28 21:49:16
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    motto wrote:
    > Zaczynam się nad tym zastanawiać, wysłałem z konta firmowego oferty
    > (poważne) na dwa stanowiska, ludzie są potrzebni już (zbyt dużo zleceń, zbyt
    > mało pracowaników i z czasem będzie jeszcze gorzej) a na grupie się
    > ogłoszenia nie pojawiły.

    No i? Nie pojawiły się od trzech dni. Jest poniedziałek. Był weekend.
    Może warto się zastanowić nad organizacją firmy/pracy?

  • 13. Data: 2004-06-28 21:53:08
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    pawelWN wrote:
    > Czy nie sądzicie, że działanie grupy pl.praca.oferowana w obecnym kształcie
    > jest totalnie bez sensu ?

    Totalnie, katastrofalnie, galaktycznie, międzygalaktycznie bez sensu.
    Podobno mają jutro zrobić z tego tematu czołówkę w "Super Expressie".

    > Osobiście uważam, że nie powinna to być grupa moderowana, przecież
    > niejednokrotnie ktoś szuka pracownika z dnia na dzień np. do pewnych
    > dorywczych prac i po kilku dniach kiedy ogłoszenie się ukaże nie jest już
    > aktualne.

    Bardzo rzadko pojawiają się na tej grupie takie ogłoszenia. Zwykle
    poszukiwani są pracownicy w normalnym trybie rekrutracji. Często
    ogłoszenia się powtarzają, zapewne z powodu braku odpowiednich
    kandydatów.

  • 14. Data: 2004-06-29 06:17:24
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Mysle, ze do "szybkich" ogloszen mozna by utworzyc niemoderowana grupe
    > w hierarchii 'alt.', np.: alt.pl.praca.oferowana
    > Wilk syty i owca cala ;-)

    Wilk mam nadzieje wtedy zdechnie z glodu wraz ze swoja hiper-poprawnoscia i
    bufonami-moderatorami.
    Nie sadzicie, ze lepiej dostac 20 niechcianych ofert, niz nie dostawac
    chcianych wcale?
    Poza tym, jesli informatyk z domu publicznego POPRAWNIE panisze na
    pl.praca.oferowana, to ogłoszenie pójdzie:>
    Moze zrobic totalne głosowanie za de-moderowaniem tej grupy, i sie okaze,
    czego chce naród:)

    Wojtek

  • 15. Data: 2004-06-29 06:29:31
    Od: "motto" <m...@w...pl>

    "Dariusz Jaworski" <d...@s...waw.pl> wrote in message
    > No i? Nie pojawiły się od trzech dni. Jest poniedziałek. Był weekend.
    > Może warto się zastanowić nad organizacją firmy/pracy?
    Wysyłane w czwartek. Dziś wtorek, ogłoszeń nadal brak. To po prostu żałosne.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623

  • 16. Data: 2004-06-29 06:55:57
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    motto <m...@w...pl> wrote:

    > Wysyłane w czwartek. Dziś wtorek, ogłoszeń nadal brak. To po prostu żałosne.

    Niech zgadnę. I pewnie napisałeś z zapytaniem do moderatora i pewnie ten
    niedobry moderator Ci nie odpisał?
    Masz rację - to jest żałosne. Co? Postawa roszczeniowa...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-06-29 07:08:10
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    fotech [Tue, 29 Jun 2004 08:17:24 +0200]:

    > Moze zrobic totalne głosowanie za de-moderowaniem tej grupy,
    > i sie okaze, czego chce naród:)

    ..i teraz dyskusja sie utnie, nikt nic nie zrobi konkretnego,
    a za 2-3 dni pojawi sie nastepny narzekajacy osobnik ktory tez
    poza narzekaniem nie zrobi nic.

    Taki lokalny folklor widac ;)

    > Wojtek

    pzdr. Nahia

    --
    www.nahia.wwt.pl
    [odpowiadajac usun "." z "e.portal"]

  • 18. Data: 2004-06-29 07:45:41
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    Moje zdanie na ten temat:
    (komentarz do wypowiedzi niektorych panow i pan z tego watku)

    1. mowienie o tym, zeby ktos zalozyl w hierarchii alt. rownolegla grupe bez
    moderowania jest niepowazne, bo zrobic to moze tylko ktos, kto ma
    cierpliwosc (i to by sie jeszcze znalazlo) i uklady z adminami (a z tym dla
    wiekszosci to o czywisty problem);
    2. napastliwy, szyderczy, arogancki ton wypowiedzi moderatorow nie
    rozwiazuje problemu tylko go napedza (taka juz jest natura ludzka, ze jak
    ktos na czlowieka wlazi to ten sie odgryza), pozatym wg mnie moderatorom nie
    przystoi taka forma wypowiadania sie szczegolnie na normalnie zadane pytanie
    (a za takie uwazam pytanie tworcy watku).
    3. uwazam, ze ogloszenia na grupie p.p.o wcale nie musza pojawiac sie
    codziennie, choc oczywiscie jest to sytuacja najbardziej komfortowa. Jesli
    moderatorzy ustala ze ogloszenia pojawiaja sie 3 razy w tygodniu, wpisza
    taki inf do faq i oglosza to na p.p.dyskusje to chyba nikt nie powie zlego
    slowa.
    4. informacje o obsuwach w pracy moderatorow pojawiajace sie na tej grupie
    sa jak najbardziej mile widzane. Nikt do nikogo nie ma zalu, a moderatorzy
    nie musza sie z niczego tlumaczyc. tekst: "dzis obsuwa - ogloszenia beda
    jutro" w zupelnosci wystarczy. Argumentacja, opis powodow opoznienia jest
    zbedny.

    Tomek

  • 19. Data: 2004-06-29 09:05:54
    Od: amfora <a...@i...pl>

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > Zalozenie grupy w hierarchii alt to podobno gehenna, ale moze ktos kiedys
    > poswieci rok zycia i to zrobi.

    Proponuję, aby na ochotnika wystąp zrobiły to osoby, które mają czas i
    energię, aby ciągle narzekać na moderatorów p.p.o

    amf.

    --
    ./|\. http://akson.sgh.waw.pl/~ad20082/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 20. Data: 2004-06-29 09:37:48
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    proponuję założyć grupę pl.usciski.dla.moderatora.ppo
    ludzie, nie nudzi się wam z tymi pseudo propozycjami????

    Jest grupa ppo, która jest moderowana z oczywistych powodów, chłopaki fajnie
    ją moderują, tylko czasem maja poslizgi. I jednocześnie dają informację co i
    dlaczego. Ja uważam że jest ok, tylko tak jak wszystko potrzebuje
    odpowiedniego dopracowania. I w tym np punktu, ze ktoś kto jest moderatorem
    powinien obsługiwac tę grupę przynajmniej raz na dwa dni, a w razie
    problemów po prostu dał taka informację zainteresowanym.

    Wielu z nas poszukuje pracy. Ta grupa nam to ułatwia. I nie jest jedynym
    miejscem, gdzie tej pracy się szuka
    pozdrawiam
    gromax