PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co p.p.o. jest moderowana ??? › Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
  • Data: 2004-06-29 17:39:21
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niech zgadnę. I pewnie napisałeś z zapytaniem do moderatora i pewnie ten
    > niedobry moderator Ci nie odpisał?
    > Masz rację - to jest żałosne. Co? Postawa roszczeniowa...
    Wolisz postawe proszaca?
    Wiesz co, mam wrazenie, ze jest tutaj inny problem:
    Ta grupa pelni szczegolna role, bo:
    - traktowana jest przez ogloszeniodawcow powaznie i czesto jest jedynym
    miejscem publikowania ogloszenia.
    - traktowana jest przez ogloszeniobiorcow powaznie, bo moze istotnie
    zmienic ich sytuacje.
    Fakt, ze jest sie spolecznie moderatorem nie tlumaczy postepowania
    w stylu: jest jak jest, robie to co chce, a jesli sie komus nie podoba to
    papa.
    Grupy dyskusyjne sa miejscem dostepnym publicznie, i nie ma to znaczenia,
    czy sa wlasnoscia publiczna, wlasnoscia moderatorow, czy wlasnoscia TS.
    A w miejscach dostepnych publicznie powinny byc przestrzegane pewne
    normy zachowania - np. udzielanie odpowiedzi na pytania, traktowanie
    ludzi z szacunkiem.
    Zasady moderowania tej grupy sa rownie wkurzajace jak zasady przydzielania
    kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    mial zly dzien?
    W ciagu ostatnich dni dwukrotnie wyslalem posta na p.p.o. i do dzis zaden
    sie
    nie pojawil. Pozniejsze, innych ludzi, sie juz pojawily.
    Kiedys wysylalem - pojawialy sie. Czytnik skonfigurowany w/g FAQ.
    Ogloszenie zgodne z "wytycznymi" w FAQ. Czyli albo FAQ do bani, albo?
    Moja grzywka Ci sie nie spodobala?
    Egzekwujesz z podziwu godnym uporem przestrzeganie przez nas okreslonych
    w FAQ zasad, a Ty nie musisz przestrzegac zadnych, nawet tych
    ogolnoludzkich, dotyczacych kultury. Dlaczego?
    Generalnie: Twoje slowa mozna zrozumiec nastepujaco: Ludzie, nie traktujcie
    p.p.o tak powaznie, przeciez to taka zabawa. Jak mam czas to wam to
    wlacze - fajne, nie? A jak cos mi sie nie podoba, to se wytne, nie?
    No przeciez nikomu nie obiecywalem nic, nie?
    I nie ma to nic wspolnego z odpowiedzialnoscia i trzymaniem sie zasad -
    tylko
    raczej z miniona epoka: interesanci - poczekajcie, bo teraz to ja jem, a
    potem
    bede lezal.

    I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.
    Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    mi zalezy.

    PiotrG