PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co p.p.o. jest moderowana ??? › Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
  • Data: 2004-06-29 17:53:55
    Temat: Re: Po co p.p.o. jest moderowana ???
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrG <p...@s...com.pl> wrote:

    > Wolisz postawe proszaca?

    O co? Jeśli ktoś wysłał poprawne ogłoszenie - o nic nie musi prosić. Jeśli
    ktoś wysłał niepoprawne - powinien zapytać moderatorów, zamiast utyskiwać na
    grupie. To jest naprawdę najprostsze i najszybsze rozwiązanie.

    > normy zachowania - np. udzielanie odpowiedzi na pytania, traktowanie
    > ludzi z szacunkiem.

    Nieposądzanie i nie szkalowanie innych - vide moderatorów, co nie raz było
    tutaj prezentowane (pominę różne pomówienia o branie łapówek za coś tam...)

    > Zasady moderowania tej grupy sa rownie wkurzajace jak zasady przydzielania
    > kredytow w banku: nigdy nie wiesz, dlaczego Ci go odmowiono - moze ktos
    > mial zly dzien?

    Jeśli ogłoszenie się nie ukazało, to znaczy, że jest niepoprawne z punktu
    widzenia FAQ.

    > W ciagu ostatnich dni dwukrotnie wyslalem posta na p.p.o. i do dzis zaden
    > sie
    > nie pojawil. Pozniejsze, innych ludzi, sie juz pojawily.

    Widać był niepoprawny. Ty także nie napisałeś do moderatora.

    > Ogloszenie zgodne z "wytycznymi" w FAQ. Czyli albo FAQ do bani, albo?
    > Moja grzywka Ci sie nie spodobala?

    O widzisz. I Ty piszesz o szacunku tak?

    > w FAQ zasad, a Ty nie musisz przestrzegac zadnych, nawet tych
    > ogolnoludzkich, dotyczacych kultury. Dlaczego?

    Wybacz, ale mam dość ciągłych pyskówek tutaj i bicia piany. Natomiast FAQ
    zobowiązuje moderatora do odpowiadania na pytania. A raczej - w aktualnym
    wydaniu - na przedstawiane tu zarzuty i pomówienia.

    > wlacze - fajne, nie? A jak cos mi sie nie podoba, to se wytne, nie?

    Cóż. Jeśli to jest Twój punkt widzenia Usenetu i grupy moderowanej, to nie
    mi z tym polemizować.

    > I z tego powodu coraz wiecej ogloszen pojawia sie np. na p.p.d.

    W 99% takich, które się nie ukazały na ppo, bo były niepoprawne.

    > Zastanawiam sie, czy nie zlamac netykiety i nie zrobic tak samo - bo bardzo
    > mi zalezy.

    Cóż. To Ty ryzykujesz ewentualne posłanie do abuse.
    Co zaś do tego, że Ci zależy - gdyby Ci faktycznie zależało, to przez te
    kilka dni zapytałbyś moderatorów _dlaczego_ Twoje ogłoszenie się nie ukazało
    i co jest w nim niepoprawnego. Jeśli tego nie zrobiłeś, a wolisz tylko
    utyskiwać na grupie jak inni - wnioski nasuwają się same.
    Z mojej strony EOT i mam nadzieję, że Darek także nie będzie ciągnął dalej
    tego wątku.

    --
    Przemysław Maciuszko