PracaGrupypl.praca.dyskusjePłatność za L4 › Re: Płatność za L4
    From: Karol Lipnicki <a...@m...int.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płatność za L4
    Date: Mon, 14 Feb 2005 16:59:16 +0100

    Wspaniałego dnia poniedziałek, 14 lutego 2005 16:11 internauta o pseudonimie
    wektor, klikając w klawiaturę wystukał tekst wiadomości, na grupie
    pl.praca.dyskusje::

    > Jeżeli byłeś zatrudniony na podstawie umowy o pracę, to w 2004 r.
    > powinieneś otrzymać wynagrodzenie chorobowe za wszystkie 3 dni
    > zwolnienia lekarskiego (zakładam, że od 01.01.2004 do czasu
    > zakończenia tego 3-dniowego zwolnienia korzystałeś z L-4 nie więcej
    > niż 33 dni).
    Tak - pracuję na umowie o pracę na czas nieokreślony od czerwca 2003 roku (w
    tym konkretnym zakładzie) i przez ten czas nie brałem ani jednego dnia zw.
    l. L4.

    > Jest jeszcze czas, aby zwrócić się do pracodawcy o uregulowanie tej
    > należności.
    Jaką drogę proponujesz ?

    > Za wszystkie 7 dni (również za dalsze dni zwolnienia do 33 dni od
    > początku roku) przysługuje wynagrodzenie chorobowe, a następnie
    > zasiłek chorobowy (do 182 dni choroby), w wysokości ok. 80%
    > otrzymywanego wynagrodzenia netto.
    Gdyby nie moja skrupultność to niezauważyłbym braku tych kilkuset złotych
    (ok. 180zł - ale to zawsze pieniądze). Później zażądałem dokładnego
    rozliczenia za godziny, nadgdodziny itp i okazało się, że zwolnienie
    rzeczywiście nie zostało zapłacone....

    Alpin19