PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płatne praktyki studenckie

  • 1. Data: 2002-11-24 18:29:45
    Temat: Płatne praktyki studenckie
    Od: "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl>

    Witam wszystkich!

    Czy ktoś wie które z dużych firm przeprowadzają odpłatne praktyki
    studenckie? Na pewno są to:

    1. firmy z doradczej Big5
    2. Polkomtel
    3. Grupa Żywiec

    Kto jeszcze?

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl e-mail: j...@p...onet.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 2. Data: 2002-11-24 19:49:31
    Temat: Re: Płatne praktyki studenckie
    Od: "Andrew" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich!
    >
    > Czy ktoś wie które z dużych firm przeprowadzają odpłatne praktyki
    > studenckie? Na pewno są to:
    >
    > 1. firmy z doradczej Big5
    > 2. Polkomtel
    > 3. Grupa Żywiec
    >
    > Kto jeszcze?

    sprawdz na www.pracuj.pl

    pozdrowionka
    Andrzej

  • 3. Data: 2002-11-24 20:07:21
    Od: "Gabriel" <g...@w...pl>

    onie płacą czy my im??:)

  • 4. Data: 2002-11-24 21:39:06
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    Nie pamiętam nazwy firmy, ale niedawno widziałem ogłoszenie w którym była
    informacja:
    "staż w naszej firmie dla absolwntów gratis"...

    Hmmmmm........

  • 5. Data: 2002-11-25 11:16:27
    Od: "idaho" <i...@o...pl>

    > Czy ktoś wie które z dużych firm przeprowadzają odpłatne praktyki
    > studenckie?

    > Kto jeszcze?

    philip morris
    kraft foods

    chyba nestle

  • 6. Data: 2002-11-25 11:30:40
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <arr6bm$97q$2@news.onet.pl> Jakub Bryl napisał(a):
    > Czy ktoś wie które z dużych firm przeprowadzają odpłatne praktyki
    > studenckie? Na pewno są to:

    Odpłatne tzn.?
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2002-11-25 12:35:05
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Odpłatne tzn.?

    Dołaczam się do pytania. Odpłatne tzn. płaci student czy studentowi
    płacą. W świetle polityki korporacyjnej to zagadnienie nie jest jasne.

    Pzdr: Dogbert

  • 8. Data: 2002-11-25 12:47:18
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <art5di$gq2$3@news.tpi.pl> No Name napisał(a):

    > Dołaczam się do pytania. Odpłatne tzn. płaci student czy studentowi
    > płacą. W świetle polityki korporacyjnej to zagadnienie nie jest jasne.

    No właśnie, ludzie bez doświadczenia pracują już za darmo, a jak już
    zaczną płacić za pracę, to pierwszy raz zacznę myśleć o zwianiu z tego
    kraju. ;D
    --
    Samotnik

  • 9. Data: 2002-11-25 14:47:49
    Temat: Re: P?atne praktyki studenckie
    Od: a...@a...net

    No Name <v...@w...pl> wrote:

    > Dołaczam się do pytania. Odpłatne tzn. płaci student czy studentowi
    > płacą. W świetle polityki korporacyjnej to zagadnienie nie jest jasne.

    Z tego co slyszlalam od znajomego, ktory praktyki szukal
    to byla jakas firma ktora kazala sobie placic za to
    ze on bedzie mial u nich praktyki
    chyba niezaduzo bo ze 200zl miesiecznie, ale to on mial
    placic za to ze u nich pracuje na praktykach...

    anka

  • 10. Data: 2002-11-25 15:14:14
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <artd6l$bt1$1@foka.acn.pl> a...@a...net napisał(a):

> [...]
    > ze on bedzie mial u nich praktyki
    > chyba niezaduzo bo ze 200zl miesiecznie, ale to on mial
    > placic za to ze u nich pracuje na praktykach...

    Taaaaaaaaaa... Orzeł wylądował. No to proszę państwa, zwiewam stąd, tylko
    dokąd? Nie widzę dobrych rozwiązań. :)
    --
    Samotnik