PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płatne praktyki studenckie

  • 11. Data: 2002-11-25 21:06:13
    Temat: Re: Płatne praktyki studenckie
    Od: "Jakub Bryl" <j...@R...poczta.onet.pl>

    No Name wrote:

    > Dołaczam się do pytania. Odpłatne tzn. płaci student czy studentowi
    > płacą. W świetle polityki korporacyjnej to zagadnienie nie jest jasne.

    Chodzi mi o to że student dostaje wynagrodzenie (nawet niewielkie, ale żeby
    coś zjeść i utrzymać się np. w Wawie przez 3 miesiące trochę potrzeba).

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl e-mail: j...@p...onet.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 12. Data: 2002-11-26 20:25:04
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <as0ij9$fm7$2@news.onet.pl> Jakub Bryl napisał(a):

    > Chodzi mi o to że student dostaje wynagrodzenie (nawet niewielkie, ale żeby
    > coś zjeść i utrzymać się np. w Wawie przez 3 miesiące trochę potrzeba).

    To pocieszająca wiadomość ;)
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2002-11-26 22:35:47
    Od: "mateusz" <m...@w...pl>

    abb podobno placi ale nie jestem pewny
    pzdr
    mateusz

  • 14. Data: 2002-11-27 07:22:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Samotnik"
    > To pocieszająca wiadomość ;)

    KPMG placi studentom (ktorzy przeszli przez sito eliminacji)
    na 3 miesiecznej praktyce ok 2000/mies + diety i inne dodatki na taksowki w
    delegacji i kazdemu daje do dyspozycji notebooka
    *** blad ***