PracaGrupypl.praca.dyskusjePlanowane zmiany w kodeksie pracy › Re: Planowane zmiany w kodeksie pracy
  • Data: 2005-12-06 10:10:02
    Temat: Re: Planowane zmiany w kodeksie pracy
    Od: Krzysztof Krasoń <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 05.12.2005 Krzysztof Stachlewski <s...@f...pl> napisał/a:
    > "jerry" <j...@i...pl> wrote in message

    > No rzeczywiście. W takim razie nie ponad tydzień,
    > tylko dwa dni mniej. Niemniej, mniej.

    Powiedz mi w jaki sposób 28 dni jest mniejsze od 20 dni, albo 26 dni,
    tjak jak jest teraz ?

    > Do tego jakieś mętne kombinacje:
    >
    ><<
    > Zresztą, żeby urlop nie urósł zbyt mocno,
    > autorzy projektu nowego kodeksu pracy
    > wprowadzili zastrzeżenie, że w razie udzielania
    > urlopu w częściach, powinny one obejmować
    > proporcjonalnie dni pracy i dni wolne
    > wynikające z pięciodniowego tygodnia pracy

    A tego to już nie rozumiem, czy to oznacza, ze mozesz wziąść tylko 2.5
    dnia wolnego w tygodniu, albbo wezmiesz pod rząd cale 28 dni ?
    Zupelny bezsens, tak samo zniesienie urlopu na zadanie.

    --
    Krzysztof Krasoń