PracaGrupypl.praca.dyskusjePlaga matołów › Re: Plaga matołów
  • Data: 2005-09-08 23:15:27
    Temat: Re: Plaga matołów
    Od: złoty <m...@o...TEGONIEMA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2005-09-09 01:04 , walcząc mozolnie z klawiaturą Kira w pocie czoła
    napisał/a:

    > Obawiam sie, ze w takiej sytuacji to sie moge jeszcze dluuugo
    > nie znalezc ;) A na dzien dzisiejszy zakladam, ze wcale ;)

    heh..typowa kobieta. Daj szansę też facetom (..kurcze - mam nadzieję, że
    nie kobietom ;P) z polskimi literkami w nazwisku!! ..nie skreślaj ich tak
    od razu ;P:P

    > Wyrzuc. Przez okno. Natychmiast. :]

    ..próbowałem. Nie da się. Za dużo kabli ;P Trudno - musi zostać :)

    miłej nocy
    A.