PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-04 12:22:00
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 04.02.2005 Jotte <t...@W...pl> napisał/a:
    > W wiadomości news:slrnd06gl8.4sr.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org

    > A to się w pełni zgadzam. Może nie wszyscy, ale potężna większość.
    > Chcieć mieć pieniądze to samo w sobie nic złego. Co innego w połączeniu z
    > niechęcią do pracy - tak się rodzi pasożyt.
    Albo wynalazca...

    > Wolność stowarzyszania się (w sensie zakładania różnych organizacji) to nie
    > to samo, co możliwość założenia jednostki o nazwie i na prawach
    > stowarzyszenia.
    A jaka różnica jest? Chetnie sie dowiem...

    > Bo to różne typy organizacji, różne są ich cele strategiczne, a więc różna
    > konstytucja prawna działania.
    Dobra. Ale DLACZEGO mają mieć inne prawa? Zbiera się 20 chłopa[1] i
    zakłada stowarzyszenie, i sobie organizują wycieczki w niedziele do
    lasu. Ale zbiera się 20 chłopa[1], organizuje zwiazek zawodowy, i te
    wycieczki robią w czwartek, zamiast pracować. A w piątek kac ich męczy i
    też nie pracuja.

    > Hmm, ciekawa myśl, ;)) ale jako stricte związek zawodowy to raczej nie -
    > przeczytaj pierwsze artykuły ustawy o związkach zawodowych.
    > Zresztą oni mają swoje organizacje: BCC, PKPP, liczne organizacje
    > regionalne.
    Ale mi chodzi własnie o zwiazek zawodowy...

    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    Tak prymitywny język jak Perl na pewno zostanie poprawnie obsłużony