PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-04 13:03:49
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnd06q78.4sr.pawelma@dziubiak.maczewski.dyndn
    s.org
    Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl> pisze:

    > A jaka różnica jest? Chetnie sie dowiem...
    Proszę. Tu masz o stowarzyszeniach:
    http://www.lkp.org.pl/prawo_html/ustawa_stowarzyszen
    ia.html
    a tu, dla porównania, o związkach zawodowych:
    http://www.opzz.org.pl/end/index.php?dzial=poradnik&
    nr=7

    > Dobra. Ale DLACZEGO mają mieć inne prawa?
    Poczytaj te dwie ustawy, które linkuję wyżej (wystarczą pierwsze artykuły),
    a będziesz miał odpowiedź.

    j.w.

    Jotte