PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Date: Thu, 03 Feb 2005 16:09:00 +0100

    Pawel Kender Maczewski wrote:

    > Nie zawsze się da. Czasem praca wymaga siedzenia na tyłku i np. czekania
    > na telefon/koordynowania pracy wykonawców w razie potrzeby. Ktoś taki
    > musi być w ciągu tych 8h właśnie tylko _dyspozycyjny_ - i nie może być
    > np. jednocześnie hadnlowcem, hydraulikiem czy kimś innym.

    zalosne... i taka osoba, ktorej zadaniem jest siedzenie 8h na
    telefonie i _byc_ _moze_ raz na kilka dni ktos zadzwoni, ale
    jak juz zadzwoni i nikt by tego telefonu nie odebral, to by
    oznaczalo np. kilkanascie tysiecy PLN straty dla firmy, to
    taka osoba nie jest warta 1000PLN miesiecznie; i bys ja rozliczal
    wedlug czasu rozmow telefonicznych, ktore przeprowadzila;

    czyli dla Ciebie osoba, ktorej zadania polegaja np. na przygotowaniu
    planu dnia dla kilku innych pracownikow, ktorzy wychodza w teren,
    a nastepnie ta osoba musi przyjac od pracownikow raporty z zadan,
    czyli od 09 do 10 wysyla pracownikow w teren, od 16 do 17 zbiera
    raporty - to dla Ciebe ona pracuje tylko dwie godziny tego dnia??

    pzdrv;
    adas;