PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-03 08:10:19
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: "JFRad" <...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kira" <k...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ctri82$5ru$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Re to: Michal Talaga [Wed, 2 Feb 2005 22:25:03 +0100]:

    > Moze.

    > Po co Ci umowa o prace jesli dopiero sprawdzasz czy ten
    > chlopak sie nadaje? Jesli przez ten miesiac poprzychodzi,
    > pouczy sie, pokreci po firmie, pozna jej specyfike -- to
    > w zupelnosci wystarczy zeby go ocenic.

    Widać nie wiesz o czym mówisz.
    Nie można zatrudnić nawet na 10 minut, ba nie zatrudnić, a pokazać mu nawet
    pracę.
    Wziąłem na dwie godziny z Urzędu pracy dwie panie. Chciałem aby usiadły przy
    stoliku w kantynie i spróbowały swojej roboty czy też im się spodoba.
    Zadzwoniłem do UP z zapytaniem czy tak mogę.
    Odpowiedzieli po godzinnej naradzie że nie. Muszą mieć oczywiście badania
    szkolenia
    i umowę. Nawet na dwie próbne godziny. Można było od tego odstąpić poprzez
    zawiadomienie U Pracy, oni przysłali by przedstawiciela, wówczas umówić się
    z bezrobotnym i próba mogła by być przeprowadzona w obecności Pana z UP.
    Autentyczne.
    Zaznaczam że ta próba nie była świadczeniem pracy. Materiał wykonany musiał
    iść do kosza,
    bo nie mógł w tych warunkach spełniać cech wartościowego wyrobu.