PracaGrupypl.praca.dyskusjePłaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników › Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
  • Data: 2005-02-03 13:51:17
    Temat: Re: Płaca minimalna jest niekorzystna dla pracowników
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel Kender Maczewski wrote:

    > Tak, a jeśli jest płaca minimalna, to ja człowieka, który wg mnie
    > wykonywa pracę o wartości mniejszej niż ta minimalna (uwierz mi, są
    > takie prace. Idź ponownie do urzędu, przyjrzyj się im przez
    > godzine-dwie) nie zatrudnię. I już. Bo co ja, Caritas jestem czy inny
    > WOŚP, coby dokładać do interesu?

    masz zajebisty tok myslenia; z mojego punktu widzenia, Twoja
    dzialalnosc gospodarcza nie przynosi takich zyskow, zeby bylo
    Cie stac na wynagrodzenie pracownika w godziwy sposob - chcesz
    placic 200PLN za miesiac, bo uwazasz ze czyjas praca jest mniej
    warta?? to prosze: idz i pracuj 176 godzin w miesiacu za kwote
    200PLN - i sproboj sie utrzymac z takich pieniedzy;

    skoro uwazasz, ze pewien zakres obowiazkow nie jest warty tego,
    aby pracic za niego 849PLN, to logicznym rozwiazaniem jest
    dolaczenie tego zakresu obowiazkow do zakresu obowiazkow innego
    (zatrudnionego juz) pracownika; i podwyzszenie mu wynagrodzenia
    o wartosc tej pracy; ale Ty sie upierasz, ze koniecznie chcesz
    miec do tego osobne stanowisko (na ktorym nikt Ci nie bedzie i
    tak chcial pracowac, bo wyzyc za 849PLN to juz jest sztuka) i
    jeszcze zadasz modyfikacji przepisow;

    nie rosmieszaj mnie...

    adas;