PracaGrupypl.praca.dyskusjePierwszy wpis :) › Re: Pierwszy wpis :)
  • Data: 2006-11-19 17:39:32
    Temat: Re: Pierwszy wpis :)
    Od: "Meklar" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wcale nie jest trudne takie pisanie,
    > by nowa ortografia nie była zauważona.

    OT:

    Witam Panią Stokrotkę!

    Wiele miesięcy upłynęło od czasu naszej ostatniej rozmowy. Być może pamiętasz,
    mówiliśmy o pewnej literce, którą uparcie umieszczałaś w ówczesnym alfabecie
    polskim. Mam nadzieję, że sięgnęłaś do źródeł i zweryfikowałaś swoją wiedzę.
    Jeśli nie to dam Ci podpowiedź: czy w alfabecie polskim występuje litera "v"?

    Druga sprawa:

    Stworzyłaś już projekt zmian i przedstawiłaś go instytucji odpowiedzialnej za
    rozwój języka polskiego (Rada Języka Polskiego)? Jeśli nie to powinnaś to
    zrobić. My nie jesteśmy władni dokonać takich zmian.

    Pozdrawiam
    Meklar