PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pierwsza poważna praca ;-)

  • 1. Data: 2005-12-23 15:33:42
    Temat: Pierwsza poważna praca ;-)
    Od: "marek" <2...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Właśnie dostałem telefon, że zostałem przyjęty do firmy telekomunikacyjnych i
    teraz mam pytanie, ponieważ wcześniej pracowałem tylko na umowach o dzieło.
    Umowe bede podpisywał co prawda za tydzień i chciałbym sie byc dobrze
    przygotowany ;-)
    tzn czy przed podpisaniem umowy musze przedstawic zaswiadczenie lekarskie o
    zdolnosci o pracy ( jest to praca biurowa ) czyli czy kazde stanowisko wymaga
    takiego zaswiadczenia czy tylko w jakis warunkach
    - nie wybralem jeszcze OFE czy tez musze wybrac teraz czy mozna pozniej
    - czy samemu bede musial wyrobić legitymacje ubezpieczeniową czy firma mi to
    zrobi po podpisaniu umowy ?

    dzieki za odpowiedzi,
    radek

  • 2. Data: 2005-12-23 18:17:22
    Temat: Re: Pierwsza poważna praca ;-)
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    marek napisał(a):
> [...]
    > teraz mam pytanie, ponieważ wcześniej pracowałem tylko na umowach o dzieło.
    > Umowe bede podpisywał co prawda za tydzień i chciałbym sie byc dobrze
    to zapytaj osoby, która poinformowała Cię, że masz pracę. Jesli chcesz
    być dobrze przygotowany to o pracę otwarcie i wprost pytaj pracodawcę.

    m.

  • 3. Data: 2005-12-23 18:34:56
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

> [...]
    dzieło.
    > Umowe bede podpisywał co prawda za tydzień i chciałbym sie byc dobrze

    taki pracownik to skarb ;)

> [...]
    wymaga
    > takiego zaswiadczenia czy tylko w jakis warunkach

    pracodawca musi Cie skierowac na badanie wstepne, on tez pokrywa koszt tego
    badania

    > - nie wybralem jeszcze OFE czy tez musze wybrac teraz czy mozna pozniej

    musisz go wybrac w ciagu 7 dni od podpisania umowy

    > - czy samemu bede musial wyrobić legitymacje ubezpieczeniową czy firma mi
    > zrobi po podpisaniu umowy ?

    trzeba wziac od pracodawcy specjalny druczek, wypelnic go, dolaczyc zdjecie
    i oddac pracodawcy, ktory wydac moze taka legitymacje

  • 4. Data: 2005-12-23 18:49:41
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m...@d...doPLer> napisał w wiadomości

    > to zapytaj osoby, która poinformowała Cię, że masz pracę. Jesli chcesz
    > być dobrze przygotowany to o pracę otwarcie i wprost pytaj pracodawcę.

    Swieta prawda ! W ten sposob nie powstaja NIEDOMOWIENIA .... wszystko jest
    jasne.

  • 5. Data: 2005-12-24 08:26:42
    Od: "marek" <2...@W...gazeta.pl>

    [ciach]
    ..
    > trzeba wziac od pracodawcy specjalny druczek, wypelnic go, dolaczyc zdjecie
    > i oddac pracodawcy, ktory wydac moze taka legitymacje

    Bardzo dziękuje za odpowiedź, teraz wiem co i jak ;-)

    pozdrawiam i Wesołych Świąt.