PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jakie mam szanse w UK...

  • 1. Data: 2005-12-22 15:19:28
    Temat: Jakie mam szanse w UK...
    Od: Lecter <n...@w...pl>

    Witam!

    Chciałbym poprosić Was o ocenę powodzenia mojego wyjazdu do UK w celach
    przede wszystkim zarobkowych (choć także edukacyjnych - nauka języka).

    A więc fakty:
    Mam 26 lat, wykształcenie wyższe od 2003 r. (Politechnika Warszawska,
    Inżynieria Lądowa - budownictwo). Nie pracowałem w zawodzie, lecz w firmie
    zajmującej się pośrednictwem w ubezpieczeniach - typowa praca biurowa.

    Umiejętności:
    Obsługa komputera: Win 9x, 2k, xp, znajomość MS Office, autocad (program do
    profesjonalnego projektowania), umiejętność bezwzrokowego pisania na
    klawiaturze.
    Prawo jazdy kat. B.
    Angielskiego uczyłem się wiele lat, jednak nigdy nie miałem okazji
    wykorzystywać go w praktyce. Dlatego przyjmuję, że mój poziom jest
    podstawowy.

    Czego się spodziewam:
    Pogodziłem się z tym, że będzie to praca fizyczna. Na inną wg. znawców
    tematu, przynajmiej na początku, nie powinienem liczyć.
    Chciałbym, abym w pracy miał kontakt z ludźmi (np. recepcja) etc.
    Czy biorąc pod uwagę moje wykształcenie - jest sens pracować na budowie?
    Jest to praca ciężka - a ja nie posiadam doświadcznia...

    Wyjazd planuję w drugiej połowie stycznia - czy uważacie że to dobry
    termin?
    No i czy powinienem do tego okresu skupić się jeszcze na czymś oprócz nauki
    języka (a właściwie na powtarzaniu tego co już umiem)?

    Miejscem wyjazdu będzie prawdop. Londyn - ile będzie mniej więcej kosztować
    miesięcznie kwatera. Najlepiej w samym Londynie, ponieważ dojazdy też są
    drogie...

    Byłbym bardzo wdzięczny za sugestie!
    Pozdrawiam!
    Lecter

  • 2. Data: 2005-12-22 20:07:13
    Temat: Re: Jakie mam szanse w UK...
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Lecter" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Byłbym bardzo wdzięczny za sugestie!

    Poczytaj grupy alt.pl.emigracja i alt.pl.emigracja.londyn to powinno chyba pomóc
    w decyzji.

    --
    vertret