PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pieniądze z zasiłku na konto

  • 1. Data: 2009-05-14 09:16:44
    Temat: Pieniądze z zasiłku na konto
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    Czy Urząd pracy może przelewać pieniądze na konto czy koniecznie trzeba
    stać w kolejkach na poczcie?

  • 2. Data: 2009-05-14 11:19:43
    Temat: Re: Pieniądze z zasiłku na konto
    Od: "Via_TX" <h...@o...pl>

    "RBprv" <x...@o...pl> wrote in message news:gugnht$8m5$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy Urząd pracy może przelewać pieniądze na konto czy koniecznie trzeba
    > stać w kolejkach na poczcie?

    A co nie masz czasu????????

  • 3. Data: 2009-05-14 11:25:37
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 13:19:43 +0200, Via_TX napisał(a):

    > A co nie masz czasu????????

    Musiałby się zwolnić z "pracy' u pana staśka :)

  • 4. Data: 2009-05-14 12:15:28
    Od: "Via_TX" <h...@o...pl>

    "Herald" <h...@o...eu> wrote in message

    > Musiałby się zwolnić z "pracy' u pana staśka :)

    Ahaaa...

  • 5. Data: 2009-05-14 12:20:52
    Od: mariusz <e...@w...pl>

    RBprv napisał(a):

    > Czy Urząd pracy może przelewać pieniądze na konto

    oczywiscie że może i przelewa

    --
    mariusz

  • 6. Data: 2009-05-14 13:32:29
    Od: badzio <b...@g...com>

    RBprv napisał(a):
    > Czy Urz�d pracy mo�e przelewa� pieni�dze na konto czy koniecznie trzeba
    > staďż˝ w kolejkach na poczcie?

    Mozna jeszcze byc w domu i czekac na listonosza :)

  • 7. Data: 2009-05-14 14:49:40
    Od: RBprv <x...@o...pl>

    > A co nie masz czasu????????

    Po minucie stania w kolejce za pewnym śmierdzącym-niedomytym osobnikiem
    nie mam chęci:(
    Czas lepiej przeznaczyć dla dzieci lub na internet oraz wiele innych
    pożytecznych rzeczy:)

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-05-15 11:52:39
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 14 May 2009 16:49:40 +0200, RBprv napisał(a):

    > Po minucie stania w kolejce za pewnym śmierdzącym-niedomytym osobnikiem
    > nie mam chęci:(
    > Czas lepiej przeznaczyć dla dzieci lub na internet oraz wiele innych
    > pożytecznych rzeczy:)

    Do roboty leserze - a nie wyczekiwanie na moje pieniądze ;P

  • 9. Data: 2009-05-15 11:57:37
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 15 May 2009 13:52:39 +0200, Herald napisał(a):

    > Do roboty leserze - a nie wyczekiwanie na moje pieniądze ;P

    Jakie tam Twoje... każdy pracujący wpłaca składkę ubezpieczeniową -
    wątkotwórca, skoro do zasiłku ma prawo - także.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 10. Data: 2009-05-15 14:10:16
    Od: "Miroslaw L. Baran" <b...@h...pl>

    Anonimowy Herald pisze:

    > Do roboty leserze - a nie wyczekiwanie na moje pieniądze ;P

    Pozwoli Kolega, że będę równie uprzejmy?

    Spierdalaj, bucu.

    Z całym należnym szacunkiem,
    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Lowery's Law:
    If it jams -- force it. If it breaks, it needed replacing anyway.