PracaGrupypl.praca.dyskusjePensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS? › Re: Pensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS?
  • Data: 2004-12-05 21:47:32
    Temat: Re: Pensja brutto na takim stanowisku i jak sie pracuje w GTS?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    piouiyut <p...@g...pl> zapodał(a):
    > Witam
    > Pytanie jest proste: Dlaczego?

    Pogadaj z ludźmi, co robią na 3 zmiany ;)
    - nie możesz zaplanować stałych zajęć (np. basen, dodatkowa nauka, etc.): co tydzień
    inaczej pracujesz
    - jak masz nockę- to praktycznie dzień z głowy (to jak po imprezie do 7-8 rano -
    śpisz
    2-4h a później ciężko w dzień coś zrobić, bo organizm odmawia posłuszeństwa)
    - w nocy najczęściej jesteś sam - a to też nic przyjemnego

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl