PracaGrupypl.praca.dyskusje › PTR (W-wa) - informacje poszukiwane

  • 1. Data: 2004-01-16 11:55:10
    Temat: PTR (W-wa) - informacje poszukiwane
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    Witam wszystkich.
    Zdarzylo mi sie wyslac CV do firmy PTR (http://www.ptr.pl). W odpowiedzi
    dostalem niepodpisanego maila, w ktorym byla prosba o skontaktowanie sie z osoba
    z tej firmy i umowienie sie na dzien pracy, celem przetestowania moich
    predyspozycji do pracy. Ale do rzeczy:
    1. Firma w rekrutacji posluguje sie darmowym adresem e-mail.
    2. Nikt nie podpisuje sie pod mailem do potencjalnego pracownika.
    3. Wyzej wspomniany "dzien pracy".
    4. Ogloszenie ukazuje sie w GW co tydzien (?).
    Jak myslicie, warto wiazac z ta firma jakies nadzieje?
    A moze wypowie sie osoba ktora miala z nimi doczynienia jako pracownik?
    Z gory dziekuje za wszelkie opinie
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2004-01-16 14:15:56
    Temat: Re: PTR (W-wa) - informacje poszukiwane
    Od: "Rafał Siech" <r...@p...onet.pl>

    Adres w domenie pro.onet.pl bynajmniej nie jest darmowy... ;-)

    Latro.

  • 3. Data: 2004-01-16 15:54:51
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-16 15:15, osoba przedstawiająca się jako "Rafał Siech" napisała:

    > Adres w domenie pro.onet.pl bynajmniej nie jest darmowy... ;-)

    Niby nie ale nie świadczy też najlepiej o pracodawcy. W końcu wykupienie
    i utrzymanie domeny (nawet w takim Onecie) nie jest dziś jakimś
    kosmicznym kosztem.

    Pozdrawiam

    PS. Odpisuj proszę pod cytatem bo omal niepuściłem tego posta z wyciętym
    Tobą a zostawionym Piotrem ;)

    --
    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\

  • 4. Data: 2004-01-16 15:58:56
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-16 12:55, osoba przedstawiająca się jako "Piotr" napisała:

    > Jak myslicie, warto wiazac z ta firma jakies nadzieje?

    Co do samej firmy PTR nie mogę sie wypisać ale w Lublinie parę lat temu
    była taka firemka, która zatrudniała (bodajże sekretarkę) "na próbę".
    Ciągnęli tak ładnych parę miesięcy aż ktoś się w PIPie poskarżył i coś
    im zrobili. Okazało się też że za takie próby powinni normalnie płacić
    wynagrodzenie.

    Zaznaczam że nie chcę (jak na początku napisałem) w żaden sposób firmie
    PTR zaszkodzić jako że jej nie znam i jest prawdopodobne że takich
    działań nie prowadzi. Opisałem tylko przypadek z podobnym ogłoszeniem.

    # ___ _ _

  • 5. Data: 2004-01-16 16:56:24
    Od: "alhemik" <g...@i...pl>

    > Firma w rekrutacji posluguje sie darmowym adresem e-mail.

    Z moich doświadczen wynika, że pracodawca majacy adres mailowy w tego typu
    domenie nie może być wiarygodny w oczach potencjalnego pracowika

    > 2. Nikt nie podpisuje sie pod mailem do potencjalnego pracownika.

    POdobnie tutaj - każda szanująca się firma pisząc do Ciebie list zaopatrzyła by
    go w podpis - jego brak jest przejawem lekceważącego stosunku przyszłego
    pracodwcy do przyszłego pracownika i nie wróży dobrze na przyszłosć

    > 4. Ogloszenie ukazuje sie w GW co tydzien (?).
    pkt 4 pozostawiam bez komentarza

    Myślę, że wnioski sam wysuniesz:)
    pzdr
    alhemik

  • 6. Data: 2004-01-17 15:10:45
    Od: p...@o...pl

    > Niby nie ale nie świadczy też najlepiej o pracodawcy. W końcu wykupienie
    > i utrzymanie domeny (nawet w takim Onecie) nie jest dziś jakimś
    > kosmicznym kosztem.

    Tym bardziej, ze firma swoja domene posiada
    http://www.ptr.pl
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2004-01-17 15:13:17
    Od: p...@o...pl

    > Myślę, że wnioski sam wysuniesz:)

    Wlasnie. Wnioski niby nasuwaja sie same ;-)
    Ale moze ktos jednak ma doswiadczenia z ta firma?
    Pozdrawiam
    Piotr