PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACODAWCA KRWIOPIJCA - POMOCY › Re: PRACODAWCA KRWIOPIJCA - POMOCY
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PRACODAWCA KRWIOPIJCA - POMOCY
    Date: 21 Jun 2002 10:30:43 +0200

    > sprawa nie jest latwa ale bardzo interesujaca
    >
    > dostalem dzis (czwartek) taki aneks do umowy o prace - pracodawca chce zebym
    > odpowiedzial w poniedzialek na ten aneks
    >
    > co radzicie?
    > czy jest to zgodne z prawem?
    > czy musze odpowiadac po 3 dniach, czy mam 7 dni?
    > a moze podac ich do sadau?
    > BEDE BARDZO ZOBOWIAZANY!!!!
    > JESTEM ZDESPEROWANY
    >

    > tresc:
    >
    > 1. z dniem 1 czerwiec 2002 strony zmieniaja punkt ... umowy o prace dodajac
    > zdanie w brzmieniu : "W miesiacach czerwcu i lipcu 2002 r. pracownik bedzie
> [...]
    Rozumiem Twoj problem, ale zgadzam sie ze zdaniem dwoch wczesniejszych postow.
    Moge doradzic ewentualna rozmowe z pracodawca, na temat skrocenia czasu pracy w
    tym okresie, domyslam sie zmniejszonego ruchu w firmie. Brzydkie jest to, ze
    wstecznie daje...czerwiec sie konczy. jakby to byl lipiec, sierpien.....to
    byloby uczciwe postawienie sprawy. Takze, jakbys w tym okresie chcial urlop
    wykorzystac, to naliczony powinien byc wg stawek z poprzednich miesiecy.

    pozdrawiam
    krzysztof