PracaGrupypl.praca.dyskusje › PRACA

  • 1. Data: 2002-02-02 21:57:15
    Temat: PRACA
    Od: "Jan Biernacki" <k...@i...pl>

    Pierwsze co musisz zrobic to kliknać tutaj i zarejstrować sie:
    http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=konto
    22
    wielu ludzi w to nie wierzy i nie mam tego za zle, ja tez
    podchodzilem do interesow internetowych sceptycznie. Tym bardziej nie wiem
    dlaczego
    sie skusilem akurat na ten serwis, jednego jestem pewien, nie mam co
    zalowac! A to dlatego (wierzcie lub nie, wasza sprawa) otrzymalem czek, na
    bagatela 500$. Byc moze to dla kogos malo, ale gdy w koncu w banku PKO
    wyplacili mi ok 2000 zl, ot tak, nie wiedzialem czy nie snie.... nie bede
    wiecej zachecal. Robota polega na odwiedzaniu roznych stron i odpowiadaniu
    na pytania, za ktore otrzymuje sie od 1 do 8 $. jesli sie zdecydujesz
    polecam zalozenie sobie oddzielnego mejla tylko na ten cel, inaczej
    zakopiesz sie w bzdurnej korespondencji... to chyba wszystko... podaje link
    http://www.nitroclicks.com/join.phtml?referred=konto
    22 kilajac go
    wspierasz tez mnie, nie ukrywam, tego, ale w na pewno nic nie tracisz...
    interesujace? zapraszam... po co tracic czas na "chodzenie" po sieci za 0.5$
    za godzine, a jak polaczenie sie zerwie ?? (to krew nas zalewa !) tutaj
    można zarobić 20$ na godzine

  • 2. Data: 2002-02-03 03:15:03
    Temat: Re: PRACA
    Od: "FGH" <f...@a...net>

    wiesz ze to spam ?
    wiesz ze to nudne i niefajne ? ...
    aha i wiesz ze poszlo juz do abuse w tym nitrokliku ?

  • 3. Data: 2002-02-03 13:53:32
    Od: "Jan Biernacki" <k...@i...pl>

    > wiesz ze to spam ?
    wyslalem ty tylko do tej grupy wiec nie jest sapam, i zreszta to jest na
    temat grupy

  • 4. Data: 2002-02-03 15:00:26
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan Biernacki" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > wyslalem ty tylko do tej grupy wiec nie jest sapam, i zreszta to jest na
    > temat grupy
    Czyzby?
    Wyslales niechciana wiadomosc, wiec jest to spam.
    I jest to ntg - tu sie o pracy dyskutuje, a ty wyslales, ekhmm 'oferte', a
    to powinno isc na pl.praca.oferowana
    (tyle ze o ile mi wiadomo moderator p.p.o ma mozg i nie wpuszcza tam takich
    smieci - smiec dotyczy oferty of coz, a nie oferenta). Przepros i wroc
    pozniej.
    /p

    --
    p...@o...kosciol.com.pl
    Prawdziwy programista wiesza sie

  • 5. Data: 2002-02-03 15:23:34
    Od: "Jan Biernacki" <k...@i...pl>

    > Czyzby?
    hmmm.. od tego czasu poczytalem sobie co nieco na temac co jest spamem a co
    nie,
    > Wyslales niechciana wiadomosc, wiec jest to spam.
    wlasnie i tego nie wiedzialem ze jest nie chciana teraz wiem ;(
    >Przepros i wroc
    przepraszam
    hmmm...
    NTG: ale moze znacie moze jaks grupe gdzie ta wiadomosc by sie nadawala i
    nie byla by spamem?

  • 6. Data: 2002-02-04 08:51:19
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > hmmm...

    > NTG: ale moze znacie moze jaks grupe gdzie ta wiadomosc by sie nadawala i

    Jak widać na końcu linka podana jest informacja kto mnie
    skaptował. Oczywiście przy założeniu, że się zarejestruję.

    Ja osobiście nie miałbym nic przeciw jeżeli temat by ostrzegał,
    że chodzi o tego typu usługi i jeżeli treść zachęcałaby do dyskusji,
    a nie była czystą reklamą i to niebezinteresowną....

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 7. Data: 2002-02-04 23:56:33
    Od: "Jan Biernacki" <k...@i...pl>

> [...]
    > że chodzi o tego typu usługi i jeżeli treść zachęcałaby do dyskusji,
    > a nie była czystą reklamą i to niebezinteresowną....
    Rozumiem, i jeszcze raz przepraszam

  • 8. Data: 2002-02-05 08:45:16
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Jan Biernacki" <k...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:a3n6qk$ou9$1@news.tpi.pl...

    > Rozumiem, i jeszcze raz przepraszam

    Oj - i znowu wyszedłem na tego co to się czepia....

    ____________
    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462

  • 9. Data: 2002-02-05 16:14:28
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    > NTG: ale moze znacie moze jaks grupe gdzie ta wiadomosc by sie nadawala i
    > nie byla by spamem?
    pl.news.mordplik - tam lubia takie wiadomosci jak twoja ;-))))

  • 10. Data: 2002-02-05 19:06:20
    Od: "Martinez" <m...@s...net.pl>

    bardzo śmieszne :))