PracaGrupypl.praca.dyskusjePR asystentka Warszawa › Re: PR asystentka Warszawa
  • Data: 2004-11-06 09:49:27
    Temat: Re: PR asystentka Warszawa
    Od: "mangha" <R...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netskasuj> napisał

    > to pomylka o jedno zero, co? :)
    > to co to za zawod?? to juz lepiej nauczycielka zostac, przynajmniej
    > wakacje dluzsze...
    Niestety, to co napisałam, to prawda. Wtedy mnie to dziwiło, ale teraz w
    ogóle nie. Tak po prostu wygląda sytuacja wielu wykwalifikowanych ludzi w
    tym kraju.
    Ona liczyła na dobre doświadczenie. Już tam nie pracuje i myślę, że teraz
    zarabia dużo więcej.

    --
    mangha

    Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
    It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!