PracaGrupypl.praca.dyskusje › PPO musi byc moderowana?!!!

  • 1. Data: 2004-08-31 23:12:10
    Temat: PPO musi byc moderowana?!!!
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Witam
    Debate nt. moderowania PPO sledze od 4 czy 5 lat z niewielkim zacieciem,
    ostatnio sie ucieszylem, ze moderowania nie ma, a tu... dzis rano, przed 9
    wyslalem post, oferte, nadal jej nie widac... Moze jednak zdjac moderowanie
    i moderatora? nie widzialem szczegolnych ekscesow podczas nieobecnosci
    dozoru...
    Maciek Marchewczyk

  • 2. Data: 2004-09-01 06:42:26
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!!
    Od: Asmodeusz <c...@n...asmodeusz.prv.pl>

    SoPolTrad wrote:
> [...]
    > i moderatora? nie widzialem szczegolnych ekscesow podczas nieobecnosci

    Moze ...
    Ake masz konkretną propozycję czy tak tylko chcesz podyskutować o
    moderowaniu ? Bo się następny bezproduktywny flejm szykuje.

    Ps. Ja bym nie zdejmował, jak zrobisz RFD to będę na nie.

  • 3. Data: 2004-09-01 07:56:58
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Asmodeusz" <c...@n...asmodeusz.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:ch3r8g$p44$1@news.onet.pl...

    > Moze ...
    > Ake masz konkretną propozycję czy tak tylko chcesz podyskutować o
    > moderowaniu ? Bo się następny bezproduktywny flejm szykuje.

    Mam konkretna propozycje zdjecia moderowania.
    Z powodow, ktore juz dziesiatki razy tu wymieniano.
    Nie chce uruchamiac nowego watku, nie mam czasu na jalowe dyskusje, podobnie
    jak nie mam czasu ani ochoty wystawiac ofert, ktore po dobie nie sa wciaz
    widoczne w necie. Jesli ktos moze mi zwiezle wyjasnic, dlaczego grupa z
    ofertami pracy ma byc zabawka moderatora, zamiast stanowic miejsce szybkiego
    kontaktu miedzy pracodawca i kandydatami, to zapraszam...
    A popieranie moderowania, ktore zniecheca pracodawcow do wystawiania ofert
    pracy w miejscu do tego przewidzianym, bedzie raczej trudne do uzasadnienia
    ;))

    To gdzie mam szukac operatorow DTP? ktos moze poleci miejsce mniej
    absurdalne?
    Maciek

  • 4. Data: 2004-09-01 08:15:40
    Od: Piotr Neil Gawronski <p...@p...com>

    SoPolTrad wrote:

    > Mam konkretna propozycje zdjecia moderowania.

    Gdzie?

    > Nie chce uruchamiac nowego watku, nie mam czasu na jalowe dyskusje, podobnie
    [ciach...]

    Słusznie. A ogłoszenie wysłałeś pewnie z prawidłowym kodowaniem?

    Gawron

  • 5. Data: 2004-09-01 08:25:36
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    Piotr Neil Gawronski wrote:

    > Słusznie. A ogłoszenie wysłałeś pewnie z prawidłowym kodowaniem?

    Po prawdzie jako pracownik preferuje dostac oferte ze zlym kodowaniem
    niz jej nie dostac. Rozszyfruje sobie najwyzej krzaczki.

    Moze zalozyc grupe pl.praca.oferowana.niemoderowana, gdzie trafialyby
    wszystkie oferty, a z tamtad na pl.praca.oferowana moderator kopiowalby
    oferty zaakceptowane.
    Ci ktorzy nie chca przebijac sie przez oferty pracy dla sprzedawcow
    bezposrednich i sporadyczne 2-postowe dyskusje, czytaliby normalna
    grupe, ci ktorzy chca szybko i wszystko czytaliby wersje niemoderowana.

    Albi

  • 6. Data: 2004-09-01 08:45:07
    Od: "SoPolTrad" <s...@s...com>

    Użytkownik "Kamil Jarzynowski" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Po prawdzie jako pracownik preferuje dostac oferte ze zlym kodowaniem
    > niz jej nie dostac. Rozszyfruje sobie najwyzej krzaczki.

    Wlasnie. Chcialem napisac dokladnie to samo. Napisalem bez ogonkow, wlasnie
    po to, by uniknac problemow z kodowaniem. Napisalem co sie dalo, zeby
    przeszlo, spieszylo mi sie, chcialem nawiazac kontakt z paroma osobami
    bieglymi w temacie. Mam konkretne zlecenie, mam rynek do rozwiniecia z
    interesujacym potencjalem, nie pierwszy juz raz powolnosc funkcjonowania PPO
    albo blokowanie z przyczyn naprawde bez znaczenia spowodowaly, ze do niczego
    ta grupa mi sie nie przydala.
    Moze odrobina pragmatyzmu? Zamiast rzucania klod pod nogi? Wybitni teoretycy
    czystych regul netu?

    Maciek Marchewczyk

  • 7. Data: 2004-09-01 09:59:23
    Od: jimmij <j...@j...jimmij>

    Kamil Jarzynowski <a...@o...pl> writes:

> [...]
    > bezposrednich i sporadyczne 2-postowe dyskusje, czytaliby normalna
    > grupe, ci ktorzy chca szybko i wszystko czytaliby wersje niemoderowana.

    To ja sie podpisuje rekami i nogami za taka propozycja.
    Bo jak ktos pracy szuka to ma w d.... KODOWANIE!!!

    --
    I live in the land of imagination

  • 8. Data: 2004-09-01 12:45:18
    Od: "Leon" <a...@l...pl>

    Użytkownik "jimmij" <j...@j...jimmij> napisał w wiadomości

    > To ja sie podpisuje rekami i nogami za taka propozycja.
    > Bo jak ktos pracy szuka to ma w d.... KODOWANIE!!!
    >
    > --
    > I live in the land of imagination

    Ja także uważam ten pomysł za dobre rozwiązanie i się pod nim podpisuje
    jeśli ktoś chce może sobie szukać ofertt na wersji moderowanej i koniec, mi
    kodowanie nie przeszkadza.

  • 9. Data: 2004-09-01 12:58:56
    Od: "alex" <p...@p...onet.pl>

    > Ja także uważam ten pomysł za dobre rozwiązanie i się pod nim podpisuje
    > jeśli ktoś chce może sobie szukać ofertt na wersji moderowanej i koniec, mi
    > kodowanie nie przeszkadza.

    Ja rowniez jestem ZA tym rozwiazaniem. Tradycyjnie chyba juz - jak ze wszystkim
    co wiaze sie z ograniczeniem moderacji na ppo.

    alex

  • 10. Data: 2004-09-01 13:13:52
    Od: Kamil Jarzynowski <a...@o...pl>

    alex wrote:

    > Ja rowniez jestem ZA tym rozwiazaniem. Tradycyjnie chyba juz - jak ze wszystkim
    > co wiaze sie z ograniczeniem moderacji na ppo.

    Dobra, pozostaje dwie kwestie;
    1.kto wlasciwie jest moderatorem? jak sie z nim skontaktowac?
    Powinien wyrazic na to zgode bo to wplynie na jego prace.
    2.trzeba napisac na grupe od nowych grup propozycje nowej grupy.

    Albi