PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-02 15:57:54
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > ja po prostu stwierdzam, ze na tak typowo technicznej grupie mniej sie
    > przejmuja kodowaniem, niz na ppo.

    A ja stwierdzam, że nie czuję się kompetentny odpowiadać za moderatora
    pna, aczkolwiek widziałbym kilka możliwości dla których tamten post
    mógłby się ukazać.

    Przede wszystkim - mimo fałszywie _nadmiarowej_ [1] deklaracji
    nagłówkowej (ISO-8859-15), sam list zawierał znaki z zakresu us-ascii.
    To że widzisz zamiast polskich liter encje htmla, to nie wina
    'kodowania', tylko bramki. A powód przepuszczenia mógł być prozaiczny -
    wskazanie administratorom potencjalnie niebezpiecznej i źle
    skonfigurowanej bramki, zanim zdąży ją ktoś wykorzystać do wysłania już
    nie tak bardzo naiwnego i nieszkodliwego posta.

    > A co do RDF, to odpowiedzialem na propozycje osoby, ktora narzekala,
    > ze nikt sie nie zainteresowal propozycja wspolpracy. masz z tym jakis
    > problem?

    Bez obrazy, ale jakoś nie bardzo wierzę, że pociągniesz coś takiego
    dalej.

    [1] Co jest nieco inną sytuacją niż najczęstsza sytuacja odwrotna, czyli
    deklaracja us-ascii, a kodowanie użyte w poscie Win-1250 lub iso-8859-2.

    --
    Wojciech Bańcer