PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Supersedes: <p...@e...net.pl>
    Date: Thu, 2 Sep 2004 10:29:31 +0000 (UTC)

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> wrote:

    > pomiajając fakt, ze ktos wogole wie co to sa naglowki i ze je mozna
    > ustawic.

    Nic nie pomijając. Informacja o tym co to są nagłówki nie jest do życia
    i szczęścia potrzebna. Informacje że akurat te nagłówki można ustawić
    też jakoś nie wydaje się dziwna. Nagłówek 'From:' ustawiasz, nagłówek
    'Subject:' takoż. Kluczowa jest tu kwestia odpowiedniego przekazania
    informacji (na poziomie wiedzy czytelnika), a nie sama informacja.

    > Taka 'Pani Krysia' z sekretariatu, ktora ma wyslac ogloszenie o prace
    > na ppo, umiejac z ledwoscia obslugiwac windows'a i programy jej
    > potrzebne, na 100% to wie...

    W takim razie nie wie też co to FAQ i gdzie go znaleźć, a więc wyśle
    na 100% posta niezgodnego nie tylko w punkcie dot. kodowania, ale także
    i większości pozostałych. Tak więc to 'kodowanie' wielkiej różnicy nie
    zrobi...

    > Czyli ppo ogranicza krag wysylajacych ogloszenia do osob znajacych sie
    > lepiej niz przecietnie na 'komputerach'.

    Jak musisz sobie tak to tłumaczyć, to proszę bardzo. Ja tam osobiście
    znam sporo osób o zerowej wiedzy jeżeli chodzi o komputery, które jednak
    poinstruowane grzecznie co i jak mają zrobić, żeby było dobrze,
    z usenetu korzystają z powodzeniem do dzisiaj. I pomagają innym. Ale to
    sądzę jest kwestia podejścia. Tutaj istnieje podejście, że zamiast komuś
    pomóc i poprawić mu co ma źle, tak by w przyszłości źle nie miał, lepiej
    go przekonać że tak naprawdę to on _nie_ ma źle, to tylko ten wredny
    i zły moderator się czepia. A wciągnąć taką osobę do trzódki
    poszkodowanych i głośno krzyczących 'Precz z moderacją!'.

    > I guzik ma to do zeczy ze jest bezrobocie i ktos chce dac komus
    > prace... Nie... najpierw na kurs komputerowy, a pozniej mozesz
    > zatrudniac pracownikow.

    Jeżeli ktoś daje pracę zasługuje na szacunek i pomoc. To prawda.
    Moderator sam sobie jednak z takim zadaniem nie poradzi, a tutaj
    wspomniany pracodawca też tej pomocy od Was nie dostanie bo ludzie są
    zbyt zajęci przekrzykiwaniem się i udowadnianiem sobie nawzajem jaki to
    moderator zły i jak to by było fajnie jakby tak grupa niemoderowana
    była. No ale muszę też trochę pochwalić. Towarzystwo regularnie
    narzekające tutaj, jest świetne w darciu szat 'za miliony' i w
    przekonywaniu jak to cała grupa społeczna bezrobotnych traci
    niesamowicie na ostrym moderowaniu ppo. :)

    Jestem ciekaw kiedy zobaczę argument, że tak naprawdę to przez
    moderatorów ppo bezrobocie w Polsce jest ciągle tak duże, bo moderatorzy
    filtrują cały wysiłek biednych pracodawców, by ten stan rzeczy zmienić.
    Myślę, że już niedługo. :>

    > Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    > pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow
    > z czytnika newsow???

    A proszę Cię bardzo. Ja Ci przecież bronił nie będę.

    --
    Wojciech Bańcer