PracaGrupypl.praca.dyskusjePPO musi byc moderowana?!!! › Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
  • Data: 2004-09-02 10:18:49
    Temat: Re: PPO musi byc moderowana?!!! + operatorzy DTP
    Od: jimmij <j...@j...jimmij> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemyslaw Osmanski" <p...@N...go2.pl> writes:

    > Czyli ppo ogranicza krag wysylajacych ogloszenia do osob znajacych sie
    > lepiej niz przecietnie na 'komputerach'. I guzik ma to do zeczy ze jest
    > bezrobocie i ktos chce dac komus prace... Nie... najpierw na kurs
    > komputerowy, a pozniej mozesz zatrudniac pracownikow.
    > Moze do sejmu dac inicjatywe obywatelska, ze pracodawca aby zatrudnic
    > pracownikow musi miec zaswiadczenie o dobrym skonfigurowaniu naglowkow z
    > czytnika newsow???

    Ba...., ja tam uwazam, ze zeby moznabylo zabierac glos na usenecie to
    najpierw trzeba sobie sygnaturke ustawic. Bez sygnaturki nie wolno
    zabierac glosu! Acha i jeszcze bez wrotki, oraz nazwy swojej organizacji
    w naglowku! A tym co toppostuja powinni zabronic zatrudniania
    procownikow przez okres 10 lat od ostatniego topposta!

    --
    I live in the land of imagination