PracaGrupypl.praca.dyskusjePOMOCY - konkurs na prcauj.pl › Re: POMOCY - konkurs na prcauj.pl
  • Data: 2003-09-17 05:42:50
    Temat: Re: POMOCY - konkurs na prcauj.pl
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.ANONIMY-TO-ZERA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to 16 Sep 2003 11:20:29 +0200, gdy "Radziu!"
    <r...@W...pl> napisał:

    >POMOCY - na pracuj.pl trwa konkurs - glowna wygrana studia podyplomowe.
    >Wsyzstko fajnie, tylko, ze w 2. etapie TYLKO raz mozna sie zalogowac, aby
    >sczytac case'a. Zalogowalem sie, sczytalem, ale go nigdzie nie zapisalem.

    coś mi ten konkurs nie pasuje. wszedłem na te strony, a tam informacja,
    że "zakwalifikowałeś się do II etapu konkursu". Fajnie, ale dziś
    pierwszy raz o nim słyszę :)
    [wyglada na to, że I etap to był pic na wode, chodzi o promocje uczelni]

    pzdr
    r.