PracaGrupypl.praca.dyskusjePIT od pracodawcy › Re: PIT od pracodawcy
  • Data: 2005-02-28 11:44:51
    Temat: Re: PIT od pracodawcy
    Od: Kira <c...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: HERAKLES [Mon, 28 Feb 2005 12:20:22 +0100]:

    > Ha! mam ten sam problem, i chyba się rozliczę bez jego pitu
    > a do US wyśle z pitem list, że taki Pan nie przesyła pitów!
    > Wiecie coś więcej na ten temat???

    Mialam tak kiedys ze zleceniodawca. Mila pani w US powiedziala,
    ze mam im zlozyc pisemko ze jest taka sytuacja, a oni sobie tego
    bezpitowca sami szybciutko zlapia. Ale to juz pare lat temu.

    Moze po prostu zadzwon do skarbowki, powiedz jak jest i spytaj
    co z tym zrobic? Nie wiem, mi sie takie wyjscie samo nasuwa...

    Kira