PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-01 09:58:27
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "Kondor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla takich jak Ty nigdzie nie ma przyszłości.

    Prorok się znalazl!
    Tak to jest ze syty glodnego nie zrozumuie!.
    Myslisz koles ze ja siedze na dupie i nic nie robię? Tylko co z tego jak i
    tak marne szanse na stalą pensję!
    A jak slucham tych wszystkich polityków różnej maści w TV, i widzę wszystko
    w koło, to mam jeszcze myśleć o tym zeby byc patiotą? Chyba cię pogieło.

    p.s. A ty pewnie z LPR jestes